Frontdelen Hoogglans

Heeft iemand al de frontdelen van de 6R bumper in het hoogglans zwart? zoja hoe is dit gedaan gezien het best 'ruw' plastic is?
RDFAVX30563_1.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 tsi 105pk (nu 133) 
Heb het bij mijn originele bumper ook wel gedaan, niet perfect. Gewoon schoongemaakt en ontvet, toen met hoogglans zwart erop. Zag er al 10 keer beter uit, voor beste resultaat zou ik ze vlakschuren, maar dat is een rotklus, en de onderste middengrill helemaal.

Of een R-Line bumper opzoeken en 6C R-Line mistlampkappen en onderstr grill kopen (die zijn al gespoten in L041 Zwart)
 
Audi  A1 8X 2x S-line  2.0 TDI 143pk 
Heb het bij mijn originele bumper ook wel gedaan, niet perfect. Gewoon schoongemaakt en ontvet, toen met hoogglans zwart erop. Zag er al 10 keer beter uit, voor beste resultaat zou ik ze vlakschuren, maar dat is een rotklus, en de onderste middengrill helemaal.

Of een R-Line bumper opzoeken en 6C R-Line mistlampkappen en onderstr grill kopen (die zijn al gespoten in L041 Zwart)

Heb je foto's van het resultaat bij jou toevallig? en gewoon spuitbusje hoogglanszwart erover?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 tsi 105pk (nu 133) 
Mijn Polo 6R staat deze week bij de spuiter voor het laten spuiten van de voorkant, dus alles wat plastic is, de grill, boven en onder, de spiegelkappen ( gedeelte wat zwart plastic is), en de driehoek waarin de spiegels zitten, alles in de kleur glanzend zwart net als de B stijl.
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.4 
  • Leuk
Waarderingen: Jasper_05 en Robin
Mijn Polo 6R staat deze week bij de spuiter voor het laten spuiten van de voorkant, dus alles wat plastic is, de grill, boven en onder, de spiegelkappen ( gedeelte wat zwart plastic is), en de driehoek waarin de spiegels zitten, alles in de kleur glanzend zwart net als de B stijl.
Kost?
 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
Het kost wel wat meer, maar dan heb je ook echt iets aparts, staat ook veel luxer dan al dat donkergrijze plastic. Men had dit bij een Highline uitvoering standaard moeten doen.
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.4 
Ik heb de Polo in februari gekocht, bouwjaar 2010 met 53.000 KM op de teller, van 1e eigenaar, en er waren 2 dingen die ik wilde veranderen, de wielen van mijn Polo 9N overzetten, AEZ Icon 5, met Continental banden en de genoemde delen laten spuiten.
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.4 
Maar om daar nou dik 600 à 700 euro neer voor te gaan tellen nou nee,je zult zelf het verschil gaan zien maar voor een buitenstaander blijft het gewoon een standaard 6r bumper.

Nogmaals voor dat geld zijn er genoeg R-Line voorbumpers op MP te koop

Maar goed,ben erg benieuwd naar het eindresultaat Hawkeye;)
 
VW  Polo 6C/Golf 7  TSI Engine 
  • Leuk
Waarderingen: Anil5.0
700. Pfff veel geld hoor voor een paar plastic kapjes. Maar het zal well HEEL mooi worden. Vind het mooi dat mensen zoveel liefde aan hun auto geven. Ik laat ook elk half jaar wat bijwerken aan me auto. Deze zomer dak en motorkap aan de beurt maar dat kost me 50 euro per deel. Wel 2500km van huis maar ben daar toch met vakantie. Als het gespoten is post wel ff paar foto.s van het resultaat. Succes
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!