Voorstellen frl.poloawgti - Polo GTI 2.0

Hallo,
Een vraag, vandaag mijn midden demper vervangen naar een recht stuk.
Het geluid van de auto is een stuk luider en beter, maar tijdens het overschakelen
krijg ik niet de 'farts' jammer genoeg.

Heeft iemand een idee hoe ik dit wel kan realiseren.
Gaat op een GTI zonde OPf.

Ik kijk uit naar de reacties!
 
volkswagen  polo gti AW  2.0 
Welkom Jochem. Ik kom ook uit het noorden en heb er ook zo één. Originele uitlaat; wel bescheiden farts maar alleen met DSG in sportstand
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Welkom,

Farts is zeker mogelijk, had ik met me std uitlaat heb nu een milltek er onder en nu is dat nog iets meer. maar ik heb het alleen als ik in sport rij als ik in normaal rij dan heb ik het helemaal niet.
 
Volkswagen  Polo AW GTI,  2.0 200PK 
Wanneer je naar een beetje bergachtig gebied gaat en de auto steil naar beneden in S laat gaan, ploft hij/zij er lustig op los
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Bedankt voor de reacties.
Zelf dacht ik inderdaad ook de einddemper, ik ga in de loop vd tijd wel even oriënteren of ik wellicht voor een volledig uitlaatsysteem ga, omdat het mijn dagelijkse auto is en ik zo’n 40/50xxx km’s maak wil ik wel een luide uitlaat voor de fun en af en toe. Maar wel degelijk zodra ik bij de klanten kom.
 
volkswagen  polo gti AW  2.0 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!