Fouten op de VW site voor het samenstellen van een nieuwe Polo

Tot mijn grote genoegen heb ik eindelijk een nieuwe vw Polo gekocht
Maar wat iedereen doet ga je hem samen stellen via de site
Ik heb de volgende polo besteld
De highline 1.0 TSI 95pk 7 versn.DSG met div opties
En als je dan klaar bent met samenstellen staat er onderin (bij het zwarte gedeelte ) bij veiligheid
schijfremmen voor van binnenuit geventileerd
en schijfremmen achter
Maar dat is niet zo het zijn trommelremmen van achter volgens de verkoper
En toevallig staat er in de Autoweek een test van de nieuwe vw Polo van precies het zelfde type
En daar spreken ze ook van trommelremmen achter
Er zitten wel schijfremmen achter op de Highline 115pk
Ik vind dit nogal een grote fout van VW
Ben nu bezig om te kijken via de klantenservice van volkswagen wat er gaat gebeuren
Heb al contact gehad met de klantenservice
Maar die kunnen niets voor mij betekenen
Dus het word een auto met trommelremmen achter Het oude type heeft wel schijfremmen achter
En er staan nog meer fouten in bv bij interieur dat je hem in ik citeer stof titaanzwart/pale grey zonder meerprijs kan bestellen maar dat is ook niet zo

Met vriendelijke groet Ron
 
Volkswagen  Polo Highline  TSI 1,0 DSG 7 
Welkom en veel leesplezier, gefeliciteerd je aankoop en hopelijk kunnen ze
dit nog goed oplossen voor je.
Inderdaad wel heel vreemd dat de levering anders is dan bij je bestelling.
 
Volvo  -  - 
Welkom op het forum! Erg benieuwd naar jou samengestelde AW.

Helaas is er op een website vaak sprake van een disclaimer:
Pon’s Automobielhandel B.V.* (Pon) stelt het op prijs dat u geïnteresseerd bent in onze producten en een bezoek brengt aan één van onze sites. Hoewel de informatie op deze site permanent zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven, zijn wijzigingen in modellen, uitvoeringen, prijzen, technische specificaties, afbeeldingen, of andere informatie op deze site te allen tijde voorbehouden. Het is onmogelijk om transmissiefouten volledig uit te sluiten. Aan de inhoud van deze site kunnen derhalve op geen enkele wijze rechten worden ontleend.

In brochures wordt dit weggeschreven als druk en zetfouten voorbehouden.

Ik ben bang dat je hier weinig aan kan doen.
 
Wellicht kan je ik overleg met de verkoper een compensatie krijgen.

Ik denk dat in de vorm van een aanpassing naar de 115 pk versie en pale grey binnen waarin jullie elkaar tegemoet komen.

Ik verwacht dat bovenstaande het maximaal haalbare is
 
Volkswagen  Polo 6C Highline  1.2 TSI 110 PK 
Wat merk jij daar van bij normaal gebruik?

Ik kan je melden dat de remkracht bij normaal gebruik gelijk is, enige wat veel beter is met schijven is warmte afvoer. ;)
Met 4 schijven duikt de neus veel minder naar beneden bij het remmen. Als je trommels hebt gebeurd dat veel meer. Zeker een belangrijk argument!
 
Volkswagen  Polo AW  1.0, 115pk 
be
Ik had dat met de lades onder de stoelen, wel in brochure, niet geleverd. Terug naar de verkoper, beetje boos worden en een week later zaten ze erin.

Gewoon proberen uit te praten en anders heb je gelijk je eerste mod voor je liggen!
ik heb ook die lades niet.. Bestaan die wel bij de Polo AW??
 
Volkswagen  Polo AW R-line  1.0 TSI 140pk DSG 
Tot mijn grote genoegen heb ik eindelijk een nieuwe vw Polo gekocht
Maar wat iedereen doet ga je hem samen stellen via de site
Ik heb de volgende polo besteld
De highline 1.0 TSI 95pk 7 versn.DSG met div opties
En als je dan klaar bent met samenstellen staat er onderin (bij het zwarte gedeelte ) bij veiligheid
schijfremmen voor van binnenuit geventileerd
en schijfremmen achter
Maar dat is niet zo het zijn trommelremmen van achter volgens de verkoper
En toevallig staat er in de Autoweek een test van de nieuwe vw Polo van precies het zelfde type
En daar spreken ze ook van trommelremmen achter
Er zitten wel schijfremmen achter op de Highline 115pk
Ik vind dit nogal een grote fout van VW
Ben nu bezig om te kijken via de klantenservice van volkswagen wat er gaat gebeuren
Heb al contact gehad met de klantenservice
Maar die kunnen niets voor mij betekenen
Dus het word een auto met trommelremmen achter Het oude type heeft wel schijfremmen achter
En er staan nog meer fouten in bv bij interieur dat je hem in ik citeer stof titaanzwart/pale grey zonder meerprijs kan bestellen maar dat is ook niet zo

Met vriendelijke groet Ron
 
Volkswagen  POLO  Mpi 80pk 2021 
Hoi
Ik heb ook een polo weliswaar 80pk in bestelling maar wat dat titaanzwarte bekleding verhaal hebben ze dat nog steeds niet veranderd en geldt daar een meerprijs voor beetje vreemd nog steeds de groeten Peter
 
Volkswagen  POLO  Mpi 80pk 2021 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!