Foutcode U111000 in POLO 6c

Hoi iedereen,

Ik heb sinds een aantal maanden een OBD11 scan tool en daar komt de fout U111000 in het dashboard terug, alleen kan ik nergens vinden wat er fout staat en waar ik de volgende keer met de tengels moet afblijven. Graag zou ik advies willen waar ik moet zoeken en misschien als iemand hier ervaring mee heeft mij ermee helpen. De fout lijkt geen hinder op te leveren maar wel irritaties.

Als jullie meer info hierover nodig hebben hoor ik het graag dan ga ik op onderzoek uit!

Ben door de history gegaan natuurlijk maar daar kwam het 2 dagen nadat ik de scantool had al voor maar niet altijd. Tegenwoordig zie ik dat dit alleen maar voorbij komt.

Ik hoor graag jullie ervaring hiermee en waar ik het beste kan zoeken.

Wil het toch zelf proberen op te lossen voordat ik naar de dealer ren natuurlijk.
 

Bijlagen

  • IMG_0357.PNG
    IMG_0357.PNG
    2 MB · Weergaven: 25
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90PK 
Dat is zeker mogelijk, hierbij de log file en wanneer ik deze uitlas zag ik ook dat de storing van static naar intermediate ging.
Dat is wel vreemd want heb ook voor de eerste aanpassing een volledige back-up getrokken en heb de long coding daarvan terug gezet. Daarnaast heb ik zoveel mogelijk naar mijn idee alle one-click apps terug gezet naar de originele waardes, misschien dat ik iets gemist heb.

Voor de zekerheid heb ik ook de logging van alle modules toe gevoegd om te kijken of ik misschien wel iets ergens anders verkeerd heb gezet :/

In ieder geval alvast bedankt voor deze hulp!
 

Bijlagen

  • OBDeleven_Log.txt
    22.1 KB · Weergaven: 5
  • IMG_0358.PNG
    IMG_0358.PNG
    1.1 MB · Weergaven: 5
  • OBDeleven_Log_all_modules.txt
    635.3 KB · Weergaven: 1
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90PK 
Oke, dus conclusie voor de full backup zat het er al in. Dan lijkt het me niet een groot probleem want heb er nooit hinder van gezien en is het alleen een error die geen impact lijkt te hebben. Als ik hem er wel uit wil hebben enig idee waar ik dan naar moet zoeken?

Misschien dat @iichel nog leuke retrofits heeft wat ik kan inbouwen en dat we er dan naar kijken of iets.

In iedergeval hartelijk dank voor de moeite dusver!
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90PK 
Misschien dat @iichel nog leuke retrofits heeft wat ik kan inbouwen en dat we er dan naar kijken of iets.
Voor een Polo 6C is mijn "assortiment" niet super uitgebreid, maar je kunt altijd nadenken over bv een MF stuur, inklapbare spiegels, LED koplampen, stoelverwarming, automatische verlichting, alarm

uiteraard afhankelijk van wat je zelf wil en wat je auto nu voor uitrusting heeft
 
Voor een Polo 6C is mijn "assortiment" niet super uitgebreid, maar je kunt altijd nadenken over bv een MF stuur, inklapbare spiegels, LED koplampen, stoelverwarming, automatische verlichting, alarm

uiteraard afhankelijk van wat je zelf wil en wat je auto nu voor uitrusting heeft
Hmmm stoelverwarming en LED-verlichting zit er nu nog niet op dat is wellicht interessant. Zou ik je een PB sturen voor meer informatie of wat is hierin handig?
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90PK 
Oke, dus conclusie voor de full backup zat het er al in. Dan lijkt het me niet een groot probleem want heb er nooit hinder van gezien en is het alleen een error die geen impact lijkt te hebben. Als ik hem er wel uit wil hebben enig idee waar ik dan naar moet zoeken?
Zolang alle functies nog gewoon werken en er geen vreemde melding of lampjes verschijnen zou ik zeggen niks meer aan doen :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!