Fout Melding P157000

Hallo,

Ik heb een aantal keer met een verkeerd sleutel ( zonder transponder) mijn polo 6r proberen te starten, hij viel telkens binnen 2 seconden uit wat ook logisch is.
Vervolgens heb ik met werkende originelen sleutel geprobeerd om te starten maar dit lukt nu helaas niet meer, zowel met originelen sleutel als de 2de sleutel (spare key) de auto valt telkens uit.
Ik heb de auto uitgelezen en ik krijg een foutmelding p157000 weet iemand hoe ik dit kan herstellen ?


Groet
 

Bijlagen

  • start niet.png
    start niet.png
    64.4 KB · Weergaven: 26
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tdi 
Heb je de fout al verwijderd,daarna nog een keer uitlezen om te kijken of hij wel echt verwijderd is.
Bij mij ging laatst een andere melding niet weg, pas toen hij meerdere keren verwijderd was.

En nee heren dat was geen chinese kabel, het was in breda.(ik was blij dat ze daar wisten dat je hem soms een paar keer moet verwijderen.

ik denk maar mee, het kan goed iets heel anders zijn.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Heb je de fout al verwijderd,daarna nog een keer uitlezen om te kijken of hij wel echt verwijderd is.
Bij mij ging laatst een andere melding niet weg, pas toen hij meerdere keren verwijderd was.

En nee heren dat was geen chinese kabel, het was in breda.(ik was blij dat ze daar wisten dat je hem soms een paar keer moet verwijderen.

ik denk maar mee, het kan goed iets heel anders zijn.


Ik heb echt meerdere keren verwijderd maar de fout blijft nog steeds staan en auto valt telkens uit na het starten.
Misschien dat er een blokkade in het systeem is ontstaan omdat ik meerder malen met verkeerd sleutel heb proberen te starten.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tdi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!