Welkom op MyPolo!

Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.

Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.

Fout Melding P157000

Discussie in 'VCDS Vragen & Problemen' gestart door shotaaa, 5 apr 2018.

1. shotaaa

shotaaa New Member

Lid geworden:
    26 jan 2018

23
    3
    3
    Hallo,

Ik heb een aantal keer met een verkeerd sleutel ( zonder transponder) mijn polo 6r proberen te starten, hij viel telkens binnen 2 seconden uit wat ook logisch is.
    Vervolgens heb ik met werkende originelen sleutel geprobeerd om te starten maar dit lukt nu helaas niet meer, zowel met originelen sleutel als de 2de sleutel (spare key) de auto valt telkens uit.
    Ik heb de auto uitgelezen en ik krijg een foutmelding p157000 weet iemand hoe ik dit kan herstellen ?

Groet

Bijgevoegde bestanden:

Volkswagen Polo 6r 1.2 tdi

2. Google AdSense Advertenties

Word om alle Google Adsense reclame te verbergen.
  3. Martien

Moderator

Lid geworden:
    22 feb 2018

374
    105
    43
    Heb je de fout al verwijderd,daarna nog een keer uitlezen om te kijken of hij wel echt verwijderd is.
    Bij mij ging laatst een andere melding niet weg, pas toen hij meerdere keren verwijderd was.

En nee heren dat was geen chinese kabel, het was in breda.(ik was blij dat ze daar wisten dat je hem soms een paar keer moet verwijderen.

ik denk maar mee, het kan goed iets heel anders zijn.

Volkswagen Polo 6r 1.2 BlueMotion

4. shotaaa

shotaaa New Member

Lid geworden:
    26 jan 2018

23
    3
    3

Ik heb echt meerdere keren verwijderd maar de fout blijft nog steeds staan en auto valt telkens uit na het starten.
    Misschien dat er een blokkade in het systeem is ontstaan omdat ik meerder malen met verkeerd sleutel heb proberen te starten.

5. shotaaa

shotaaa New Member

Lid geworden:
    26 jan 2018

23
    3
    3
    is inmiddels opgelost

6. pigeon

pigeon Well-Known Member

Lid geworden:
    7 nov 2014

1.916
    1.034
    113
    Misschien handig te vermelden hoe, wat en waar?

volkswagen polo 6c 1.2 tsi 90 pk

Ronny en Sal vinden dit leuk.
  7. shotaaa

shotaaa New Member

Lid geworden:
    26 jan 2018

23
    3
    3
    Ik heb de sleutels opnieuw ingeleerd en hij deed het weer

kawazxr vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina

XenForo/
  1. Deze site maakt gebruik van cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring te optimaliseren en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze site te blijven gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie