Flipperen

Ik gebruik het flipperen zelden. Grootste reden daarvoor is toch wel dat de flippers vast zitten aan het stuur en ik altijd in de knoop kom ikdat ik precies wil flipperen in een bocht, en dat gaat zo k*t door dat ze op t stuur zitten. Bij een rechte weg wil ik het nog wel eens gebruiken.

Helemaal mee eens, gebruik het ook alleen op rechte stukken. Ik merk dat ik dan meer op de toerental kijk dan op de weg want ik wil op het juiste moment schakelen (niet te laat of vroeg schakelen) en dat vergt beetje concentratie.
Aan het motorgeluid kan ik het niet horen.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.8 245pk + stage2 DSG 
Ik heb de sportknop in het driving mode systeem; krijg je idd ook dat geluid erbij en wordt het onderstel stugger. Staat bij mij altijd op individueel, met alles in sport behalve onderstel en DSG. Onderstel in de sport modus is mij te hard. Vind het in normale stand precies goed.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: gabrielseinen
Ik heb de sportknop in het driving mode systeem; krijg je idd ook dat geluid erbij en wordt het onderstel stugger. Staat bij mij altijd op individueel, met alles in sport behalve onderstel en DSG. Onderstel in de sport modus is mij te hard. Vind het in normale stand precies goed.
Grappig, hier juist alles in de sport behalve het geluid en de dsg
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Ik vind dat geluid in de normale stand al behoorlijk brommerig, maar niet onaangenaam. En de sportstand voor het onderstel vind ik eigenlijk alleen te doen bij top wegdek. Is dat wat minder dan voelt het me te stuiterig aan.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Zelfs in D stand heb je eco modus. Als je normaal rijdt op snelweg komt er een eco logo in beeld, zelfs als je in S rijdt. En als je gas loslaat gaat het soms in vrijloop, waarbij de S stand volgens mij wel uitgezonderd is.

Het Eco rijprofiel (o.a aangepast schakelprofiel) hebben volgens mij alle motoruitvoeringen, wij (1.5) hebben daarnaast cilinderuitschakeling en daarbij gaat dan zoals je al noemt een “Eco” logo branden. Twee verschillende dingen, met hetzelfde naampje, niet echt handig van VW.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 
Toch best leuk voor een keertje. Vandaag op een bochtig boerenweggetje. Je kunt lekker wat verder in de toeren en lekker op de motor remmen voor de bocht. Niet om altijd zo te rijden voor mij, maar voor een keertje best leuk
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!