flipper stuur AW

Marc Vuylsteke

Premium lid
986
369
102
weet er iemand toevallig een adresje voor een flipper stuur voor een AW?
mag eventueel ook zonder inleg en zo zijn.
ik zet mijn airbag, knoppen en inleg dan wel over.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
weet er iemand toevallig een adresje voor een flipper stuur voor een AW? (het gewoon model, niet met de ronde airbag)
mag eventueel ook zonder inleg en airbag zo zijn.
ik zet mijn airbag, knoppen en inleg dan wel over.
 

Bijlagen

  • DBAA6AAB-D5DD-403F-B9A8-7F0045A4E84A.jpeg
    DBAA6AAB-D5DD-403F-B9A8-7F0045A4E84A.jpeg
    271.3 KB · Weergaven: 36
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
thx, had ook al eens wat rondgekeken.
zou het liefst een kaal stuur op de kop willen tikken, enkel met de flippers.
aangezien ik een andere knoppen bezetting heb. tenzij ik natuurlijk één tegen kom met volledig dezelfde knoppen bezetting.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
dat is net het geen ik niet wil.
wel mooie sturen maar ik heb geen R-Line of GTI :cool:
wil het wat sober houden.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
nee dit heb ik nog niet gedaan, wel al berichten gekregen dat dit gewoon zou moeten aan te sluiten zijn. maar aangezien ik die optie kon krijgen krijgen op het stuur dat ik nu momenteel heb sinds de aankoop van men wagen veronderstel ik dat dit gewoon toepasbaar zou zijn.
 

Bijlagen

  • Polo AW Stuur.jpeg
    Polo AW Stuur.jpeg
    271.3 KB · Weergaven: 6
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
ai, dan zal op zen minst de airbag er even uit moeten. wou dit eigenlijk pas doen als ik een stuurtje in bezit had. mocht iemand toevallig al es dezelfde knopfuncties langs achter gezien hebben.. ;)
heb wel al een paar keer een stuur zoals het mijn, maar dan kompleet (met dezelfde knoppen en functies) gezien opt net maar ofwel veel te duur aangeboden ofwel juist te laat..
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
zitten de stekkertjes zichtbaar aan de zijkant, of zitten ze achteraan? anders moet het inlegstuk met de bedieningsknoppen er ook af en das een delicaat gepruts heb ik al gezien.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
had al een vermoeden dat het achteraan was..
zal er nog eens over nadenken of ik wel het delicaat gepruts wil doen om het inlegstuk los te krijgen.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!