FireFly :: 2012 Volkswagen Polo R-Line

Dankje, ben erg benieuwd hoe die rijdt. Hopelijk krijg ik hem nog in mijn vakantie.
De radio ben ik nog wel een beetje bang voor. Heb nu andere speakers + subwoofer + versterker en ben niet van plan de auto meteen open te breken om dit allemaal over te zetten Stick Out Tongue
 
Heb ik ook nu ! ik weet niet welke radio je neemt maar ik heb een RCD310 en er komt wel leuk geluid uit hoor. In ieder geval genoeg om het er even mee uit te houden tot ik gespaard heb voor een leuke set erin !
 
Heb m'n R-Line sleutelhanger binnen gekregen :grin:. Komt uit China maar lijkt wel van redelijke kwaliteit te zijn.

2012-04-26 18.58.29.jpg
 
Kopiëren kunnen ze gelukkig nog wel in China Stick Out Tongue
Deze week wordt mijn Polo R-Line in ieder geval gemaakt en dan over uiterlijk 6 weken heb ik hem :grin:

Ben nu nog aan het uitzoeken wat ik met m'n carkit ga doen. Of de Parrot 3100 die ik heb laten inbouwen of misschien een Bury CC 6090 nemen. De Bury ziet er wel erg mooi en duidelijk uit.
 
Eindelijk is mijn Polo er! Was gisteren al afgeleverd maar bij het verkeerde vestiging... Dus ben ik daar even langs geweest en mocht ik de auto van de opslag naar de garage rijden, zat alleen een begrenzer op dus harder dan 30Km/u ging ie niet :razz:
De auto ziet er geweldig uit en rijdt ook lekker (iig tot de 30Km/u). Volgende week zaterdag kan ik hem om 11 uur ophalen. Het zou eigenlijk 10 werkdagen duren maar omdat de auto al laat is wordt ie met spoed klaar gemaakt. Nu nog een week zien te overleven :cry:
 
Nog 1 dagje en dan kan ik eindelijk m'n auto gaan ophalen. Ben nog even wezen kijken, maar de Polo mocht nog niet mee :sad:.
Kan niet wachten om morgen het dak te openen :mrgreen:.

De foto's van beide Polo's
Oude:


Nieuwe:
 
Dat is zeker gelukt ondanks het weer! Het verschil met m'n oude Polo is gigantisch. Veel luxer, sneller, stiller, ligt beter op de weg etc. Het rijdt echt geweldig.
De radio klinkt ook erg goed maar ik mis wel de bassen. Ik wil gaan kijken of een JL Audio MicroSub onder de plank past maar dat betwijfel ik eigenlijk. Op het forum heb ik wel veel mensen gezien die de platte Pioneer subwoofer in de auto hebben.

Er staat hier vaker een witte Bluemotion met mat zwart dak in de straat, gisteren toevallig naast de mijne.
 
gefeliciteerd ,erg mooie polo.
de koplampen wil ik ook nog in mijn polo

leuke foto zo met de BM ernaast,zie je goed de verschillen,en zie je pas hoe dik de r-line eigenlijk is
 
Dank je, bij de garage vonden ze hem ook erg mooi omdat ze eigenlijk nooit een 3 deurs afleveren.
De lampen zijn wel erg mooi hoor, het is ook erg mooi om de reflectie van de lampen te zien in andere auto's of ramen :mrgreen:. Zal nog een keer een foto maken waarbij de LEDs aanstaan.

En ja het is een groot verschil tussen een Bluemotion en de R-Line. De bestuurder van de BM bleef ook maar kijken naar m'n auto nadat ie uitgestapt was. Stick Out Tongue
 
thanks, jij hebt ook al zo'n lelijke Polo. Stick Out Tongue
Ik zie wel dat jij een RCD510 hebt, is er nog verschil in geluidskwaliteit met de RCD310?

Heb werkelijk geen idee. Het lijkt me niet, ik heb ook zes speakers... Wellicht dat de versterker in de radio verschilt?? dat het beter klinkt.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk (JD 145pk) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!