Voorstellen FightingPower

Hallo Mensen,

Mijn naam is Martin en woon in Burgh-Haamstede.
Ik ben op de forum terecht gekomen door het levertijden topic van de Polo AW.
Kon het in eerste instantie namelijk niet geloven dat er 8 maanden levertijd op zat.
Momenteel rijd ik een Toyota Yaris 1.5 Hybrid maar heb een Polo AW 1.5 met 150 PK in bestelling staan.
Moet helaas waarschijnlijk nog tot week 52 wachten tot dat hij geleverd gaat worden.
Tot die tijd lees ik lekker mee hier.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.5 TSI 150pk 
Welkom!

Yups! weet er alles van.. ook 8 maanden hier in spanning zitten wachten op dat ene verlossende belletje...
Sterkte met wachte, t zal de moeite waard zijn ;)
 
Volkswagen  Polo 6 AW - GTI 2.0 TSI  200PK - 2.0TSI 
Iedereen bedankt voor de leuk reacties.
Doorbijten is het inderdaad. Geduld hebben is niet echt mijn ding tho :tonguewink:
Maar voor je het weet is het ook weer zo het einde van het jaar.
Zodra hij geleverd is zal ik nog wel wat foto's plaatsen hier.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.5 TSI 150pk 
Welkom

En vind het echt lang is eigenlijk te gek.
Dat lijkt me echt zuur er wel aan kunnen denken maar (nog)niet in kunnen rijden.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Vrijdag was het zover ik heb mijn Polo op mogen halen en heb de eerste kilometers er op zitten.
Wat een plezier is het om deze auto te rijden. Je kunt goed merken dat er een likker pittig motorblok in ligt.
Zeker is sportmode kun je dit goed merken ;).
Enige verschil wat ik om het moment merk tussen mijn vorige auto is dat ik de automaat bij weg rijden langzaam vind aanvoelen.
In sportmode is dit wel beter maar ik merk het nog steeds.
Maar ja kom van een hybride auto af dus dat wist ik eigenlijk al dat ik dit zou merken.
Helaas moet de auto nog wel even terug naar de dealer.
Er komt namelijk een irritante rammel onder het dashboard vandaan, deze hoor je extreem goed als je over wegdek met stenen rijdt.
Ze mogen in de fabriek in Zuid Afrika echt hun quality control verbeteren gezien de problemen die ik tegen ben gekomen op het forum.

IMG_0024.jpegIMG_0025.jpegIMG_0026.jpegIMG_0029.jpeg
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.5 TSI 150pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!