ff voorstellen: Bert! (hier 'Brutus' want mijn naam was al vergeven...)

Brutus

Lid
Hallo mede-Polofanaten!
Al sinds 2013 ben ik trotse bezitter van een VW Polo 444 (FourFortyFour) 1.2 TSI (#8/50) en ik rij er voornamelijk woon/werkverkeer mee (tellerstand nu 96.000km). Door omstandigheden meer (vrije)tijd gekregen en besloten die tijd o.a. aan m'n auto te besteden: voorheen nooit zo bezig geweest met m'n auto, zelfs wassen deed ik veel te weinig:oops:.
Affijn, aan het oriënteren en hier op het Forum beland. Ik hoop hier veel praktische kennis op te doen over mijn 'whip' ;). Vorige maand m'n allereerste performance upgrade laten uitvoeren, Stage 1; gechipt van 105 naar ruim 130pk en yep, dat smaakt naar meer Big Grin Mijn tuner raadt echter Stage 2 af (te zwakke motor); tot hier is nog verantwoord dus vanaf nu goed onderhouden en genieten. Wanneer de motor versleten raakt opperde hij deze eventueel te vervangen door een 1800 of 2ltr GTI-blok, maar dan pakt ie ook de rest aan en ben ik gauw €10.000.- verder :eek: maar goed, kan ik nog ff sparen.
De 444 moet het natuurlijk hebben van zijn interieur. Door het intensieve gebruik raakt echter de bestuurdersstoel beschadigd en ik zou deze mettertijd willen laten restaureren (adressen zijn welkom!). Verder is ie prachtig en klopt het optisch allemaal, al vraag ik me dus af waarom geel in de 444 VW Sneakers zit (zolen) maar nergens in de Polo terugkeerto_O Een gele Brembo big brake kit staat dus op m'n lijstje om dat te corrigeren (maar eerst informeren of dat kan/past...) Elke dag is een feestje, in m'n trouwe 444'tje

Volkswagen  Polo 444 
Welkom en veel leesplezier, leuke intro en een mooie blinkende Polo.
Benieuwd naar de foto's straks, zijn we hier gek op ;).

Volvo  - 
Welkom met je Polo 444 Limited Edition, ben ook erg benieuwd naar de foto's. Ook graag van het interieur.

Seat  Arona 2020 
Welkom!

Al vanaf het eerste moment fan van de 444 uitvoering, gewoon omdat het een uniek exemplaar is! En het interieur is inderdaad erg goed bedacht!

Je plannen klinken leuk! Zijn de sneakers ook nog aanwezig? :D

Voor wat betreft je interieur, in Purmerend zit Cas Meijer, die zijn goed in hun vak. Verder ken ik via internet nog "Meneer Sam", ziet er ook altijd goed uit!

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!