Febi vs Vaico vs BGA vs FAI vs enz onderdelen ervaringen

Het lijkt erop dat ik een nieuw distributie setje moet gaan aanschaffen aangezien hij toch redelijk wat geluid aan het maken is.
Eerst was het alleen tijdens het starten een paar seconden maar laatst had ik de radio uit en hoorde ik het ook nog tijdens het rijden.

Nu zat ik even op een aantal sites te kijken maar kwam een mooi goedkoop setje tegen op autodoc.


Alleen het merk BGA heb ik nog nooit van gehoord. FEBI ken ik feitelijk ook niet maar kom je wel vaak tegen op onderdelen site's. Maar ook over de kwaliteit van FEBI kan ik niks zeggen.

Heeft iemand ervaring met bovenstaande merken?

De reden dat ik voor een goedkoop setje wil gaan omdat ik met een kennis die automonteur is heb gesproken en die zegt dat hij al heel veel van dit soortsetjes heeft vervangen, soms zelf een jaar later alweer omdat de ketting alweer zo ver uitgerekt is dat je hem alweer aan hoort lopen en in zijn geval dat dat een FEBI setje.
 
Volkswagen  6R  1.2 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!