Fase 1 VAG en JD

Ieder zijn keus toch. De een heeft een beter gevoel bij JD de ander bij VT. Ik ben zelf erg gecharmeerd van JD maar misschien om dat ik er vanaf mijn Golf 2 al kom en er goede ervaringen mee heb. VT ben ik ook geweest en ook super gasten en doen goed hun werk niks op aan te merken. Ik ga naar JD :) vanwege de goede contacten enz
 
Ja, geen idee. Geen enkele rationele reden, zoals gebruikelijk in geval van hetzes.Mensen willen zich nu eenmaal graag ergens mee identificeren en dat gaat dan nogal eens ten koste van relativering en nuance. Wat dat betreft in dit geval nog onschuldig ;)
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Misschien is tuning ook wel wat voor mij. Niet dat ik de straatstenen er graag uit wil rijden, maar wat extra pk's is wel lekker. Om een idee te krijgen van de kosten vraag ik mij af wat de kosten zijn voor stage-1 op de 1L TSI motor. Iemand?
 
VW  Polo AW Highline R-line 95pk  1.0 TSI 
Mensen die hun 1.0 hebben getuned met stage 1, wat zijn de bevindingen? Merk je vooral verschil bij lage toeren, is stad, bij optrekken? Of vooral bij hoge toeren en snelwegritten enz?
Vraag me ook af hoe de 5 versnellingen handbak t doet met die extra koppel en pk.
 
VW  Polo AW Highline  1.0 
Ik had hiervoor de 1.0 in mijn Fabia. Getuned bij JD en DSG aangepast. Meer power leuk bij inhalen, invoegen. Meer koppel verhoogt het rijgenot, schakellui rijden bij een handbak. Dwz je hoeft minder snel terug te schakelen.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: Juno Leloup
Ik had hiervoor de 1.0 in mijn Fabia. Getuned bij JD en DSG aangepast. Meer power leuk bij inhalen, invoegen. Meer koppel verhoogt het rijgenot, schakellui rijden bij een handbak. Dwz je hoeft minder snel terug te schakelen.

Vind het wel jammer dat ik tot nu altijd weinig wist over tunen en vooroordelen had (slecht voor motor, alleen voor johnnies).
Zou ervan kunnen genieten met mijn vorige auto's. . (astra 1.6 2001, Astra 1.4 2012) en nu mijn Seat alteaStick Out Tongue. Allemaal geen snelle bolides, maar wel met full options.
 
VW  Polo AW Highline  1.0 
Weet niet hoe het zit met die Astra's, maar tunen heeft eigenlijk alleen zin indien er sprake is van een turbo
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Wie ik? Zeg maar je hoor ;)
Nee, ben morgen jarig. Niet dat me dat nou zoveel boeit (totaal niet zelfs), maar ja....
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!