Famous1303 :: 2010 Volkswagen Polo

Dat is inderdaad wat minder, tuinhuisje/schuur welke je af kan schermen? Iets met gevaarlijke stoffen dus je kan beter niet.. :twisted:.

Zwart zal inderdaad een stuk beter staan! Eventjes geduld nog. De achterkant moet ook nodig omlaag, maar dat is voor nu nog toekomst muziek.
Schuur bij huis staat al vol, maar heb een schuur van 600m2 tot mijn beschikking bij mijn schoonmoeder.
Verlagen dmv Eibach veren? Ik heb al een adres die het all-in doen, incl uitlijnen. Dubbele afspraak maken?
 
[MENTION=4000]HJV[/MENTION]; Ik weet nog niet op welke manier ik het laat doen. Tevens laat ik me broer ook mee beslissen gezien hij lekker veel verstand ervan heeft. Daarnaast is het echt nog even toekomst muziek.

Zo, auto meteen maar even gewassen en kwam nog een standaard polo BM tegen dus even fotootje gemaakt van het verschil (velgen en 215/40 banden).

2vkds9g.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Die was wel gewassen ja, is toevallig een vriend van me.
Echter zit er toch wel kleurverschil in. De mijne leek in het echt wat witter en iets meer glans te hebben, was erg raar.

Misschien is het ook gewoon bedrog:)
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Even snel een fotottje die ik nog belooft had. Vrijdag of zaterdag kreeg ik het dopje voor me achterruit binnen. Uiteraard meteen even de ruitenwisser eraf getrokken en het dopje erop geplakt. Was denk ik met ~20 minuten klaar.
Redelijk blij met het eind resultaat echter als die in de zon staat kan je het wel zien. Vult net niet helemaal het gat.

ic7qwx.jpg
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!