Famous1303 :: 2010 Volkswagen Polo

Mooie wagen, goeie kleur!
En hij komt uit een goede plaats, Harderwijk (VW dealer Flevo)..

Ben erg benieuwd hoe de zomervelgen eruit gaan zien! Ben van plan om mijn Audi A1 velgen ook matzwart te Plastidippen (heb al 4 bussen liggen), en dat de kunststof kappen antraciet laten.
Of de velgen verkopen en dan om zoek naar zwarte, vind dat toch wel goed staan bij wit!

Heb je de VAGcom instellingen zelf gedaan? Heb je er ervaring mee, wil namelijk zelf ook een paar instellingen laten doen...
 
Hij komt uit Zeewolde (waar ik hem heb opgehaald). Ben zelf ook erg benieuwd naar de velgen.

Gezien het dak glanzend zwart is ga ik nog wel met glossifier erover heen, past net wat beter bij elkaar.

Deel van de vagcom instellingen zijn door iemand gedaan die ik ken en ik de rest heb ik zelf gedaan :)! Gaat erg goed.
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Kleine update;

Met remmen schokte/trilde de auto lichtjes en heb ik meteen even voor de remblokken en schijven vervangen (uiteraard Bosch).

2g59.jpg


Lekker wat koper vet ertegen aan lopen smijten Big Grin

3ss9.jpg


En nu beginnen met lichtjes inremmen

z9as.jpg


Achter pakte ik maar gelijk mee, even schoongemaakt en met Hammerite zwart gespoten (is nog aan het drogen dus geen eind resultaat).

nkji.jpg
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Bij mij was het meer als ik remde dat het leek alsof hij op een bepaald punt stroever liep. Als ik langzaam reed kon ik dit goed merken. Bij hogere snelheid leek het meer op trillen.

Als je bij de snelheid die jij aangeeft het voelt trillen is de kans (erg) groot dat het het zelfde probleem is. Bij mij was 't al wat verder dus merkte het ook bij lage snelheid duidelijk.
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Net even nieuwe banden opgehaald en meteen op de zomerset gelegd. Gezien de winterbanden nieuw waren vond ik het zonde om er verder mee te rijden.

Wilde de set eerst nog opknappen maar wacht hier toch even mee.

Zal zo even snel een fototje plaatsen :)!
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Net even nieuwe banden opgehaald en meteen op de zomerset gelegd. Gezien de winterbanden nieuw waren vond ik het zonde om er verder mee te rijden.

Wilde de set eerst nog opknappen maar wacht hier toch even mee.

Zal zo even snel een fototje plaatsen :)!
Ik zit met hetzelfde dilemma, wil de zomerset monteren, maar dan moet ik ze eerst even plastidippen. Daar is het morgen ideaal weer voor, maar dan vieren we de verjaardag van onze zoontje..
 
Ik zit met hetzelfde dilemma, wil de zomerset monteren, maar dan moet ik ze eerst even plastidippen. Daar is het morgen ideaal weer voor, maar dan vieren we de verjaardag van onze zoontje..

Zat inderdaad erg te twijfelen, vooral gezien de velgen wat beschadigt zijn en ik ze ook wil Plasti Dippen. De banden waren echter al binnen en kon niet meer wachten :lol:.
Op de verjaardag van je zoontje is het inderdaad wat minder, al kan je wel even tussendoor de volgende laag erop sprayen (vroeg beginnen ;)).

Fototje; (ja weet dat die vies isBig Grin)

xx85z.jpg
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Zat inderdaad erg te twijfelen, vooral gezien de velgen wat beschadigt zijn en ik ze ook wil Plasti Dippen. De banden waren echter al binnen en kon niet meer wachten :lol:.
Op de verjaardag van je zoontje is het inderdaad wat minder, al kan je wel even tussendoor de volgende laag erop sprayen (vroeg beginnen ;)).

Fototje; (ja weet dat die vies isBig Grin)
Ziet er al goed uit! Maar zwart is nog beter!
En plastidippen met de achtertuin vol kinderen is niet aan te raden.....
 
Ziet er al goed uit! Maar zwart is nog beter!
En plastidippen met de achtertuin vol kinderen is niet aan te raden.....

Dat is inderdaad wat minder, tuinhuisje/schuur welke je af kan schermen? Iets met gevaarlijke stoffen dus je kan beter niet.. :twisted:.

Zwart zal inderdaad een stuk beter staan! Eventjes geduld nog. De achterkant moet ook nodig omlaag, maar dat is voor nu nog toekomst muziek.
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!