Extreem klein deukje eruit halen

Hallo allen, onlangs heeft er iemand met iets tegen mijn deur geknald. Er zit nu een lichte beschadiging van het lak en een kleine deuk bovenop de zijdeur. Ik erger mij eraan omdat het nu niet meer egaal oogt. Er zit zeg maar een vervorming van het beeld/licht wat erop valt. Is er een manier om het kleine deukje eruit te halen? Het is overigens veel te klein om een zuignap op te bevestigen...
IMG_20200408_163337.jpg
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk - Racechip 119pk 
Beste

Als je in de omg. van Rotterdam heb ik wel een adres voor je ga je wel geld kosten maar je ziet er helemaal niets meer van
Dat is Autoschade Restyle. Fred Krol z,n tel.
Kijk maar op zijn website
Hij is echt heel erg goed nogmaals het kost je geld maar je ziet er echt niks meer van

Gr Ron
 
Volkswagen  Polo Highline  TSI 1,0 DSG 7 
Thnx voor de reacties. Maar omdat dit een lease auto is is het t niet waard om het door extern te laten repareren. Dat wordt helaas een eigen risico betalen als ik de auto weer moet inleveren...
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk - Racechip 119pk 
ASN doet op de laatste woensdag of eerste woensdag, een van de twee, uitdeuken voor € 10. Ik zat er altijd rond 07:00 anders kon je lang wachten :fearful:
 
Ex: Volkswagen  Polo 6R GTI  & Polo AW 1.0 Highline Business R. Huidig: Mercedes Benz A 200 Limousine 
Deze tovenaar heeft mij inmiddels 2x geholpen, naar volle tevredenheid. Ook een ini mini deukje, maar geen lakschade. Dat kunnen ze er overigens ook tot op zekerd hoogte “uitwrijven”. Groot respect, vakwerk wat je niet iedereen kunt laten doen.
Is regelmatig in buitenlanden zoal Frankrijk en Duitsland om met concullega’s hele wagenparken te helpen uitdeuken. Wat dat betreft lijkt het wel seizoenswerk.

Overbosch Restyling
Marsweg 10
8938AM Leeuwarden
Tel. +31 6 11321485
 
Volkswagen  Polo AW1 Highline, R-line exterieur, LED, active info display, Bonneville, ex-beats  1.0 TSI 115pk handgeschakeld 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Deze tovenaar heeft mij inmiddels 2x geholpen, naar volle tevredenheid. Ook een ini mini deukje, maar geen lakschade. Dat kunnen ze er overigens ook tot op zekerd hoogte “uitwrijven”. Groot respect, vakwerk wat je niet iedereen kunt laten doen.
Is regelmatig in buitenlanden zoal Frankrijk en Duitsland om met concullega’s hele wagenparken te helpen uitdeuken. Wat dat betreft lijkt het wel seizoenswerk.

Overbosch Restyling
Marsweg 10
8938AM Leeuwarden
Tel. +31 6 11321485

Vooral in Frankrijk lijkt me in plaats van seizoenswerk, jarenwerk. Die fransen houden wel van een mooi deukje Stick Out Tongue
 
Laatst bewerkt:
Auto Customisatie bedrijf  - VW Polo 6r  1.6 TDI 201pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!