Externe chip 1.2 TDI + EGR uitschakeling

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aangeboden: Een externe box (chip) voor de 1.2 TDI van JD Engineering.

Het vermogen wordt dan: 105 PK en 220 NM.

Vraagprijs: €300

Externe box voor EGR uitschakeling
€50

De box levert net zoveel vermogen op als de OBD tuning, maar die kun je niet doorverkopen als de auto de verkoop in gaat. Deze box kun je zo uit de auto halen.

Eventueel samen voor €330,-

EDIT: Foto's!
De eerste foto is van de EGR uitschakeling. De overige van de chip.

IMG_3409.JPG IMG_3410.JPG IMG_3411.JPG
 

Bijlagen

  • IMG_3412.JPG
    IMG_3412.JPG
    563.4 KB · Weergaven: 13
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 105pk 
Externe box voor EGR uitschakeling
€50

wat houd dit in dan ?! daar heb ik nog nooit van gehoord ! Klinkt wel interessant..
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
En bij jou werkt deze niet perfect?

Mocht je geïnteresseerd zijn maar nu twijfelen of hij bij jou wel werkt, dan valt er vast wel iets te regelen. Bijvoorbeeld dat als het niet lekker werkt je hem terugstuurt en het geld terug krijgt.

Mijn idee is namelijk omdat mijn EGR sowieso al niet veel waard is dat, dat de reden is dat hij niet soepel werkt.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 105pk 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!