excess007 :: 2008 Volkswagen Polo 9n3

Re: Bart zijn 9n3 1.4tdi update: kamei front

tnx voor de link :)
hier een close up
15112011462.jpg

je gaat altijd wel iets zien natuurlijk maar het ligt ook een beetje aan jezelf.
Als je het snel snel doet ga je het nooit goed krijgen.
ik heb er ongeveer een klein uurtje voor uitgetrokken om het toch redelijk goed te krijgen.
Vind het persoonlijk toch goed gelukt :)
 
Re: Bart zijn 9n3 1.4tdi update: kamei front

Dat ziet er echt super uit! Zo te zien is de bolling ook niet zo heel moeilijk in je voorbumper, dus moet inderdaad wel te doen zijn.

Ziet er ook totaal niet corny uit!
 
Re: Bart zijn 9n3 1.4tdi update: kamei front

Tnx voor de reacties! Heb nu wel een raar probleem :s
bij mijn dasboard krijg ik geen numeriek meer waar mijn km in tijd etc moet staan... Iemand enig idee hoe dit komt? Is dit puur toeval of kan dit door de kamei Front komen? Ja het lijkt stom dat het daar zou door komen maar het is wel toevallig daarna weggevallen.
 
Re: Bart zijn 9n3 1.4tdi update: kamei front

door je kamei front??? Lol hoe zie je dat dan voor je??? Je plakt iets op de auto en je km teller valt uit :S

Controleer even de stekker achter op je tellerunit. Haal m desnoods even los. Bekijk de contactjes en sluit alles weer aan ;)
 
Re: Bart zijn 9n3 1.4tdi update: kamei front

Ja ik weet het Stick Out Tongue maar het is wel heel toevallig eh. Morge eens nakijken en daarna mijn foto van de maand gaan maken ;) tnx voor de super snelle reactie Big Grin hoop dat het gaat helpen
 
Re: Bart zijn 9n3 1.4tdi update: kamei front

excess007 zei:
Tnx voor de reacties! Heb nu wel een raar probleem :s
bij mijn dasboard krijg ik geen numeriek meer waar mijn km in tijd etc moet staan... Iemand enig idee hoe dit komt? Is dit puur toeval of kan dit door de kamei Front komen? Ja het lijkt stom dat het daar zou door komen maar het is wel toevallig daarna weggevallen.

Domme vragen bestaan niet... Maar denk je echt dat een sticker iets technisch kan beinvloeden op deze manier ;)?
 
Re: Bart zijn 9n3 1.4tdi update: kamei front

NOOOO!!!! had deze morge de motor aangezet van de polo om te laten ontdooien om daarna op zoek te gaan naar een mooie autoshootlocatie Stick Out Tongue
en de numeriek was weer weg toen ik 10min later vertrok :(
morge eens nakijken wat hier de oorzaak van kan zijn...
maar het heeft me niet tegengehouden om wat plaatjes te schieten^^
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!