Ex schade auto

En dit is dus 9vd10 keer niet het geval..


Tering jantje wat heeft die auto in elkaar gezeten zeg! Ik denk ook heel zeker dat je zo juridisch HEEL sterk gaat staan! Succes! houd ons op de hoogte!
Auto heeft geen WOK melding. De schade is verzwegen. Gezien de panelgaps, imitatie onderdelen, slecht spuitwerk, terugkomende foutmeldingen etc etc. Is het ergens ‘achteraf’ gedaan. Waarbij de verkoper alles verzwegen heeft. maar wel toegaf achteraf dat de auto wat ‘bumperschade’ heeft gehad.
ik zal jullie op de hoogte houden. Alles ligt bij de jurist. En nogmaals, het zal financieel misschien niet 100% gecompenseerd worden. Maar het gaat haar vooral ook om genoegdoening.
 
VW  Polo  1.2 TSI 115PK 
Auto heeft geen WOK melding. De schade is verzwegen. Gezien de panelgaps, imitatie onderdelen, slecht spuitwerk, terugkomende foutmeldingen etc etc. Is het ergens ‘achteraf’ gedaan. Waarbij de verkoper alles verzwegen heeft. maar wel toegaf achteraf dat de auto wat ‘bumperschade’ heeft gehad.
ik zal jullie op de hoogte houden. Alles ligt bij de jurist. En nogmaals, het zal financieel misschien niet 100% gecompenseerd worden. Maar het gaat haar vooral ook om genoegdoening.
aha! Bumperschade gehad. Hij heeft al een deel bekent, dit kan voldoende zijn om de zaak sterk te maken lijkt mij?

Overigens zou ik vragen of de politie/verzekering alsnog de auto wil aanmelden voor WOK. Dan MOETEN ze met die wagen langs het RDW EN staat het genoteerd op kenteken!
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
Auto heeft geen WOK melding. De schade is verzwegen. Gezien de panelgaps, imitatie onderdelen, slecht spuitwerk, terugkomende foutmeldingen etc etc. Is het ergens ‘achteraf’ gedaan. Waarbij de verkoper alles verzwegen heeft. maar wel toegaf achteraf dat de auto wat ‘bumperschade’ heeft gehad.
ik zal jullie op de hoogte houden. Alles ligt bij de jurist. En nogmaals, het zal financieel misschien niet 100% gecompenseerd worden. Maar het gaat haar vooral ook om genoegdoening.

In principe zijn imitatieonderdelen niet eens een groot probleem in mijn optiek, maar de rest wel. Hoe heeft je vriendin de vorige eigenaar gevonden?
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!