Welkom op MyPolo!

Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.

Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.

Even wat opties inbouwen

Discussie in 'Algemene praat' gestart door Wil51, 8 jan 2019.

1. TCL

TCL Tuningcenter Lowering
    Sponsor VCDS Support

Lid geworden:
    18 jun 2011

381
    101
    43
    Heb je wel een menu optie voor je pdc? zo niet deze regels aanpassen in 5F en resetten dan komt die zichtbaar als het goed is en kan je het volume instellen van de sensoren.

Car_Function_Adaptations_Gen2-menu_display_pdc pas aan naar activated
    Car_Function_Adaptations_Gen2-menu_display_pdc_after_disclaimer pas aan naar not activated
    Car_Function_Adaptations_Gen2-menu_display_pdc_clamp_15_off pas aan naar not activated
    Car_Function_Adaptations_Gen2-menu_display_pdc_pas aan naar over_threshold_high activated
    Car_Function_Adaptations_Gen2-menu_display_pdc_pas aan naarstandstill not activated

Module 10 indien aanwezig kan je in de adaptie ook het volume wijzigen

Speaker volume van rear park assist

www.lowering.nl voor al uw verlagingen. Ook VCDS/VCP www.lowering.nl/vcds . +31(0)615228709 ook via whatsapp. Skoda Octavia 1 RS 1.8T

2. Google AdSense Advertenties

Word om alle Google Adsense reclame te verbergen.
  3. pigeon

pigeon Well-Known Member

Lid geworden:
    7 nov 2014

2.476
    1.319
    113
    probeer eens car----> settings en dan iets van hulpmiddelen?

weet niet of dat bij de nieuwe polo ook zo ingedeeld is?

volkswagen polo 6c 1.2 tsi 90 pk

TCL vindt dit leuk.
  4. Wil51

Wil51 Member

Lid geworden:
    19 dec 2018

34
    4
    8
    Garage gaf aan dat daar ook het probleem zit. PDC werkt wel maar nog niet zoals het moet. Ze wachten op nieuwe software. Vreemd is dat Cartronic in Den Haag die software wel schijnt te hebben, terwijl ze geen VW dealer zijn. Alleen bedrijf dat opties inbouwt. Op youtube laten ze een filmpje zien dat ze het in een Polo 2018 ingebouwd hebben. Mijn garage, een officieel VW Service Point gaat uitzoeken waarom zij niet de nieuwste software kunnen downloaden voor een Polo AW.

Volkswagen Polo 5d 1.0 TSI Comfortline DSG 1.0TSi 95pk

5. VM407

Premium member

Lid geworden:
    26 mei 2017

406
    171
    43
    Cartronics / VAG24 is een prima bedrijfje wel, hoe ze aan die software komen? Geen idee idd... ik weet wel dat vanuit de dealer daar vaak mensen naar toe verwezen worden die bijv. Pdc of cameratje willen laten installeren.

Volkswagen Polo 6C Lounge 1.2 TSI vrij vlot by VAGtechniek.

6. Wil51

Wil51 Member

Lid geworden:
    19 dec 2018

34
    4
    8
    Ik heb geen menu voor PDC, wel voor park assist, wat er niet op zit. Ik kan me niet herrinneren of dat menu er al opzat. Heeft garage zich vergist tussen parkassist en pdc. Ik kan me dat niet voorstellen.

7. TCL

Sponsor VCDS Support

Lid geworden:
    18 jun 2011

381
    101
    43
    Daarom de vraag zou misschien een optie zijn. Omdat je al zei dat je het niet kon instellen

www.lowering.nl voor al uw verlagingen. Ook VCDS/VCP www.lowering.nl/vcds . +31(0)615228709 ook via whatsapp. Skoda Octavia 1 RS 1.8T

8. Wil51

Wil51 Member

Lid geworden:
    19 dec 2018

34
    4
    8
    Ik had je bericht gemaild naar de garage. Ze hebben me gebeld of ik vanmidag langs wil komen. :)

TCL vindt dit leuk.
  9. Zablio125

Zablio125 New Member

Lid geworden:
    7 jan 2019

24
    4
    3
    Leuke aanpassingen zo, camera zit mooi weggewerkt!

Seat Leon 1.2 TSI 105 PK

10. TCL

Sponsor VCDS Support

Lid geworden:
    18 jun 2011

381
    101
    43
    Ben benieuwd

11. Wil51

Wil51 Member

Lid geworden:
    19 dec 2018

34
    4
    8
    Helaas probleem niet verholpen. De instellingen die TCL opgaf stonden al goed. Garage heeft probleem uitgelegd. Ze krijgen de Polo AW 2018 software niet van Volkswagen Duitsland. Zelfs de Volkswagen dealer heeft het nog niet. Vreemd is dat Cartronics de software wel heeft. Maar wil de kennis en software niet delen hoe je het moet instellen. Mijn garage bestelde notabe altijd onderdelen bij hun, maar zijn er mee gestopt omdat ze zich vaak niet aan afspraken hielden. Ze gaan nu toch weer een PDC set bij ze bestellen en hopelijk willen ze nu wel meewerken.

12. TCL

Sponsor VCDS Support

Lid geworden:
    18 jun 2011

381
    101
    43
    Dat is balen. Hoop dat het nu goed gaat komen

13. Google AdSense Advertenties

Word om alle Google Adsense reclame te verbergen.
  14. Wil51

Wil51 Member

Lid geworden:
    19 dec 2018

34
    4
    8

15. TCL

Sponsor VCDS Support

Lid geworden:
    18 jun 2011

381
    101
    43
    #33 TCL, 12 jan 2019 om 16:39
    Laatst bewerkt: 12 jan 2019 om 16:45
    Dat was het menu wat ik je wilde laten activeren :)

dan eens kijken naar de volgende kanalen misschien als je geen menu ervoor hebt of heb je ze wel in park assist? :

BAP Gen2 Parking Assist 0X0A n
    BAP Gen2 Parking Assist 0X0A MSG Bus

16. Wil51

Wil51 Member

Lid geworden:
    19 dec 2018

34
    4
    8
    En wordt dan ook de pdc zichtbaar in camera beeld? Want zo zou het moeten werken.

17. hawkeye

hawkeye Active Member

Lid geworden:
    16 feb 2017

218
    35
    28
    Inderdaad een mooie klus, en als alles goed werkt, heb je toch iets moois voor elkaar gekregen!

Volkswagen Polo 6R Highline 1.4

18. Wil51

Wil51 Member

Lid geworden:
    19 dec 2018

34
    4
    8
    Garage verwacht eind van dag de nieuwe software en kabel om de nieuwste Polo's ook te kunnen programmeren. Auto staat weer in de garage omdat de accu volledig werd leeg getrokken. Oorzaak het niet goed geprogrammeerd zijn van de PDC volgens de monteur. Kreeg nu een Polo diesel mee. Ook wel leuke ervaring om eens mee te rijden. Maar geen leuke start van mijn nieuwe Polo. 22 december gekregen en nu al op zondag de pechservice moeten bellen voor lege accu, die na een dag weer volledig leeg was. Man van de pechservice deed wel moeilijk dat ik geen service kaart in de auto had. Terwijl toen ik belde ze al zagen in het systeem, dat op 8 januari er een servicebeurt was uitgevoerd en dus recht had op pechservice.

Deel Deze Pagina

XenForo/
  1. Deze site maakt gebruik van cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring te optimaliseren en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze site te blijven gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie