Even voorstellen!

Hallo beste mede polo rijders.

Ik ben sinds twee weken de trotse eigenaar van mijn eerste auto een VW polo 6c uit Spanje. De dealer had een grote berg auto's geïmporteerd van een jaartje oud. Het is een mokka bruine kleur, ik wou iets wat je niet zo vaak ziet.

Aangezien ik na de aanschaf natuurlijk niet meer zo breed bij kas zit is het nog even sparen voordat ik hem kan modificeren. Ik zit zelf te denken aan een chiptuning (stage 1), en een Jimba Jimba tent op het dak (het schijnt te kunnen). En misschien ook echte velgen voor de winter banden (de zomer banden hebben wel lichtmetaal).

Dus nog een hoop te doen, maar wat ik heb gezien zijn jullie een enthousiast forum en heb er zin in om te participeren.

Pieter

(1.2 tsi 90pk)
20170120_141204.jpg
 
Volkswagen  Polo 6c  1.2 TSI 90pk 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr en PetersPolo
Kleurtje wat je inderdaad weinig ziet, welkom op het forum Pieter!
Kijk uit dat je niet het virus op loopt, want als je die eenmaal te pakken hebt dan kom je er niet meer van af!:eek:
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!