Even voorstellen, WaMeLiNoS

Vandaag een testfit gedaan van de velgen die ik wil gaan klaarmaken voor de Polo.. heb twee sets ter beschikking welke er onder passen en ik kan klaarmaken;
- Audi TT Parabool velgen
- RH ZW1 tweedelige velgen

Was in de veronderstelling dat ik de RH's zou klaarmaken en monteren, maar na een testfit denk ik dat de gepolijste parabolen straks mooier staan onder de Polo. Wat denken jullie?

IMG_2049 (Custom).JPG

IMG_2052 (Custom).JPG


IMG_2061 (Custom).JPG
 
Met de RH's (origineel 8J) kom ik met bredere randen niet weg, heb nu 25mm en 35mm spacers gepast, rondom met 25mm past t goed, valt t net binnen de kasten. Kleinere RH spacers dan 20mm zijn er volgens mij niet, dus krijg ik het ook niet pas met een 0.5J bredere rand (1.25cm) omdat het dan uit gaat steken.

Had die Polo GTI inderdaad gezien, die heeft vol gepolijste velgen, om wat contrast aan te brengen zal ik de Parabolen aan de voorzijde polijsten en de halve maantjes en binnenkant van de spaken (mat) zwart spuiten. Heb dit eerder gedaan bij mijn Golf 3 GTI, en dat was op dezelfde kleur geen verkeerde keuze;

934776_495395867192125_1807605475_n.jpg
 
Zijn die kasten zoveel kleiner als de cross dan? Ik heb 18 inch 8j et37 voor en et27 achter knap laag.. Wel met beetje aanpassen.. Maar toch. Op je mk3 stond het idd wel dik ja. :)
 
Vw  crosspolo  1.9 tdi 
Ja scheelt wel iets blijkbaar. Met de RH adapters van 25mm kom ik vanuit ET60 uit op ET35, achter valt dat met 8J gelijk met de kasten. De 35mm steken gewoon een cm uit, en dat komt uit op ET25..

Ga eerst de Parabolen polijsten, die kunnen we dan wel ff onder (tot er echt sneeuw valt) zijn goed bij te houden qua oxidatie en mooi op glans houden namelijk. De RH's maak ik tussentijds ook nog wel op, gewoon om ook wat te kunnen wisselen. Hiervan denk ik dat de harten in een zwart / metallic zwart gespoten zullen worden.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!