Even voorstellen, WaMeLiNoS

D

Deleted member 4634

Langs deze weg maar even voorstellen op het forum.
Hier nog geen bekende, maar heb al wel een aantal VW's op mn naam gehad, waaronder nu mn laatste aanwinst een Polo 9N3.

Momenteel is de in 2008 op kenteken gekomen Polo met
- 1.4 motor met 80pk
- Elektrische ramen en spiegels
- Cruise control
- Airco

Is verder nog helemaal standaard op een setje 16" sportvelgen na, dealer onderhouden en heeft 75dkm op de teller. Omdat ik hem toch al weer een week heb, ondertussen de schroefset al klaar liggen en bezig met een set wielen om de eerste stappen te maken. Daarna zullen de verdere updates weer volgen ;)
Moet van de auto nog een paar degelijke fotos maken om deze als voor en na te kunnen posten voor de progressie.

Een greep uit mn laatste bolides, waarvan de cabrio momenteel een transplantatie ondergaat naar een 2.0 16v ABF motor;
MK1 Cabrio, origineel een 2H 1.8 met 98PK, op schroefset en BBS RM's
nu conversie naar een Golf 3 GTI 16v motor met andere nokken, 60mm powersprint, op schroefset en 17" BBS RSsen (in progress)
601443_400547460010300_1170531579_n.jpg


Bora Variant V5 op airride, 18" Landrovers, Japanse spiegel links, US strip, Xenon en hoogglans zwarte grilles
11722073_880673781997663_3380920002138731730_o.jpg

Golf 3 20 Jahre Edition, origineel van binnen, schroefset, 17" parabool velgen, vento front
550290_420557494675963_1401731928_n.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Marco71 en IbifaHo
Ja dat kan heel goed kloppen, heb hem ondertussen weer 7 jaar in mn bezit! Alleen niet meer mee gereden sinds vorig jaar ivm de (grote) ombouw naar de 16v. Onervaren als ik ben, alles alleen doen en rustig mijn tijd nemen ;)
 
Ja dat kan heel goed kloppen, heb hem ondertussen weer 7 jaar in mn bezit! Alleen niet meer mee gereden sinds vorig jaar ivm de (grote) ombouw naar de 16v. Onervaren als ik ben, alles alleen doen en rustig mijn tijd nemen ;)
Alles alleen doen en ook nog rustig aan daar leer je het meeste van
Rij al 10 jaar met classic line
 
Volkswagen  Polo 6 C R-Line  1.2 
Hop, aangezien de auto al weer 2 weken heb, toch de eerste stappen maar weer gemaakt. DTS Line (AP) verlaging gezet samen met mijn lieve vriendinnetje.

Achter meteen stelpotjes er tussen uit, dus moet eigenlijk nog andere veren vinden (tips?) om met stelpotjes toch weer een stuk te kunnen zakken. Voorzijde heb ik nog 1cm schroefdraad over, dus kan nog niets zakken, maar is ook meteen vrijwel op zo..

Ondertussen een aantal updates al weer onderweg;
- Coming Home Lights met sensor
- OEM Zonnebril houder
- Set 17 inch RH ZW1 velgen in 8J rondom met adapters (via Duitsland)

Binnenkort ook de logos verwijderen van de achterzijde en op zoek naar zwarte logo's rondom en zodra de spaarpot weer wat gevuld is een setje originele Hella koplampen in t zwart :)

11898585_902537069811334_5585690714521137501_n.jpg
 
Ha, dit is de mijne, vervanger voor de Bora ;). Wilde wat kleiner, nieuwer en goedkoper omdat ik niet super veel meer rijd.

Zijn nog op zoek naar een auto voor haar, gaat een Lupo, Polo of Arosa worden. Die maken we uiteraard dan ook weer netjes hihi. Haar Polo is ondertussen oud ijzer op de sloop helaas..
 
Mezelf een setje Ultra Low veren cadeau gedaan zojuist, hopelijk van de week binnen, kan de Polo verder zakken.

ul2.jpg


Daarna misschien ook wat meer push om mn reeds binnengekomen RH velgen eens te gaan passen van de week.
rh.jpg

Adapters zijn 25mm en 30mm, weet niet of ik wegkom achter met deze adapters en waarde met 8J achter en ET30 (velgen zijn ET60 std).. dus moet het passen. Als het wat is maar klaarmaken, zodat ik er misschien nog even van kan genieten ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Maik
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!