Even voorstellen - VW Polo 6R 1.6 TDI TEAM van Jansie

Hallo allemaal,

Via deze weg wil ik me even voorstellen. Ik ben Erwin, 24 jaar en afkomstig uit een klein dorpje nabij Emmen. Jansie is mijn bijnaam, vandaar dat mijn account ook zo heet. Ik heb me aangemeld nadat ik ruim twee maanden hier heb rond gekeken om informatie op te doen om een Polo 6R aan te schaffen. De Polo 6R is inmiddels aangeschaft en dan kan een aanmelding natuurlijk niet uit blijven.

Na twee jaar lang te hebben gereden in een Volkswagen Polo 1.6 Milestone van 1997, heb ik de keuze gemaakt om toch voor wat nieuwers te gaan. In mijn ogen één van de betere keuzes die ik tot nu toe heb gemaakt.
De Polo 6R heb ik aantrekkelijk kunnen kopen van een particuliere verkoper. De Polo 6R heeft op dit moment 153.000KM op de teller en heeft altijd netjes zijn beurten gehad. De facturen en afstempelboekje vanaf de 0KM zitten er gewoon bij, ook van de Duitse garages! Tot nu toe ben ik zeer tevreden en ik hoop dat ik nog vele kilometers ermee mag rijden.

De foto is gedeeltelijk actueel aangezien ik alleen de koplampen, mistlampen en kentekenverlichting heb vervangen. In de nabij toekomst komen er mooie 17 inch rotor velgen onder. Uiteraard laat ik deze hier zien!

17156344_1311475972234073_8606667529989567850_n-jpg.17466
 
Volkswagen  Polo 6R TEAM  1.6 TDI 105PK 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
Welkom! Ik zie alleen het plaatje niet.
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
Raar, ik kan de post ook niet meer bewerken. Maar goed, via mijn profiel is de showcase te bekijken. :)

Dank je wel voor het welkom heten!
 
Volkswagen  Polo 6R TEAM  1.6 TDI 105PK 
Het zijn toch geen rotor velgen geworden. Er reed al een polo in het dorp rond met rotor velgen en dan zou ik precies dezelfde polo hebben. Zelf houd ik daar niet van, maar deze velgen zijn ook niet mis. Al zeg ik het zelf.

polo-jpg.17797
 
Volkswagen  Polo 6R TEAM  1.6 TDI 105PK 
Staan super, ik heb zelf ook mirabeu wannabee velgen onder mijn Polo. Blijven toch wel mijn favo. Welke zijn dit precies? Ik heb de NIU Italy velgen type: Wolfsburg

Zelf ik ik natuurlijk liever de originele mirabeu eronder gedaan maar ik had de auto helemaal nieuw gekocht en moest natuurlijk ook Bi-Xenon LED erop . Dus er was echt een aanslag gepleegd op mijn bankrekening...
 

Bijlagen

  • D82A88E4-4F17-4E16-9BEB-A09B98D22968.jpg
    D82A88E4-4F17-4E16-9BEB-A09B98D22968.jpg
    46.9 KB · Weergaven: 14
Volkswagen  Polo 6c  1.0 TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!