Even voorstellen.....Thijs89

Goedenavond allen,

Ook ik zal me even voorstellen; Thijs, 29 jaar en sinds een week berijder van een Polo AW 1.6 TDI Comfortline Business. Eerder altijd zelf in een Golf V 1.6 FSI Sportline gereden maar nu deze Polo als lease vanuit het werk gekregen. Bijgevoegd een foto zoals hij afgeleverd is bij de dealer en een foto op de parking van het werk.

Auto is als volgt uitgevoerd:
  • Comfortline Business pakket
  • Kleur Limestone Grey
  • Full LED pakket
  • Licht & zicht pakket
  • Achteruitrijcamera
  • Getinte ramen achter
  • 16 inch Las Minas
  • Trekhaak
Auto nu een week in mijn bezit en zo'n 600 km. mee afgelegd, en kan tot nu toe zeggen dat de auto een goede eerste indruk heeft neergezet en fijn rijdt. Wat betreft de 1.6 TDI, deze heeft een berg power en trekt goed door.

Ik ben van het forum lid geworden om eventueel af en toe een vraag te stellen en verder natuurlijk om te lezen wat andere allemaal bezig houdt qua hun Polo.
Ik wil waarschijnlijk een en ander aangepast hebben in VCDS, zag al dat hier een forum over geopend is. Wie weet spreken we elkaar daar!

Groet,
ThijsIMG_4291.jpg
20181116_132730.jpg
 
Volkswagen  Polo AW 2018  1.6 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: Ron de Gelder
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!