Even voorstellen: Storm koot

Hallo ik ben storm, nieuw hier op het polo forum.
Op dit moment nog geen polo op de oprit maar wel opzoek naar 1.

Op dit moment heb ik zelf een vw caddy 1.6tdi 2011 voor mijn werk en de polo wordt voor mijn vriendin.

Nu mijn vraag aan jullie, zijn er ook veel goeie ervaringen met de polo gti dsg 2011/12/13?20171206_132847.jpg 20170826_202013.jpg
 
Volkswagen  Caddy/polo  1.6tdi 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
Denk dat je de gti beter kan laten staan voor een BlueGT of Polo 1.8 tsi gti indien je budget het toe laat. De 1.4 tsi wil zo af en toe nog wel eens een probleempje hebben. Google maar eens of zoek hier op het forum.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Storm koot
Denk dat je de gti beter kan laten staan voor een BlueGT of Polo 1.8 tsi gti indien je budget het toe laat. De 1.4 tsi wil zo af en toe nog wel eens een probleempje hebben. Google maar eens of zoek hier op het forum.

Jaa ik had me al aardig ingelezen maar dan lees je echt niks anders dan problemen. Ik dacht zelf het kan toch niet zo zijn dat ze echt allemaal beroerd zijn....
 
Volkswagen  Caddy/polo  1.6tdi 
  • Leuk
Waarderingen: VM407
Ik zou persoonlijk er van weg blijven, de kans dat je een goede treft is klein ben ik bang, lekker voor blueGT of 1.8 tsi gaan. Of gewoon een 6C 1.2 tsi, die chippen en dat wilt ook wel, ben zelf erg tevreden.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Ik zou persoonlijk er van weg blijven, de kans dat je een goede treft is klein ben ik bang, lekker voor blueGT of 1.8 tsi gaan. Of gewoon een 6C 1.2 tsi, die chippen en dat wilt ook wel, ben zelf erg tevreden.

1.2tsi kijk ik indd ook naar maar zeg nou zelf 180pk klinkt leuker dan 140pk. Denk dat ik maar wel voor een 1.2 ga mn vriendin moet er tenslotte wel een aantal jaar mee rijden.
 
Volkswagen  Caddy/polo  1.6tdi 
Misschien gewoon keertje proef laten rijden in full options en gechipt polo! Je vriendin zal verstelt staan van acceleratie! En kan vervolgens jaren meegaan met redelijke prijsklasse. Indien je toch meer PK's wil (rond 200) raad ik je andere autoklasse aan, golf of audi wellicht, dus misschien alvast wat sparen voor volgende.
 
Volkswagen  POLO 6R R-Line  1.2 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Storm koot
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!