Even voorstellen: MichaelBonnet1982 Polo 6R 1.2 FSI

Welkom, hele vette Polo! Ben benieuwd naar de updates, post maar lekker veel foto's!

Je reflectoren tinten achter en logo zwart kan best mooi zijn nog i.c.m. je donkere achterlichten. Ik zelf heb ook nog m'n 3e remlicht getint, mag natuurlijk niet maar valt niet zo op vanwege mn GTI / R-Line spoiler, oja, zet die ook nog maar ff op je lijstje haha.
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
  • Leuk
Waarderingen: MichaelBonnet1982
Welkom, hele vette Polo! Ben benieuwd naar de updates, post maar lekker veel foto's!

Je reflectoren tinten achter en logo zwart kan best mooi zijn nog i.c.m. je donkere achterlichten. Ik zelf heb ook nog m'n 3e remlicht getint, mag natuurlijk niet maar valt niet zo op vanwege mn GTI / R-Line spoiler, oja, zet die ook nog maar ff op je lijstje haha.
Top idee van die reflectoren
Logo hoeft niet meer heb een embleemloze kofferbak overgenomen via deze site alleen nog even in de kleur spuiten
Verder zit ik er inderdaad wel over na te denken om een andere spoiler te nemen of de gti of de wrc
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 
Ondertussen luchtrooster ed vervangen voor de Hg zwarte versie ziet er weer even netter uit
Zaterdag gti stuur erin
Daarna climate controle aanpassen naar de witte uitvoering
Ik wil nog steeds graag weten of ik de teller van een 6c kan plaatsen ipv de 6r
Verder zaterdag gti interieur met zwarte hemel ophalen
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 
Ondertussen luchtrooster ed vervangen voor de Hg zwarte versie ziet er weer even netter uit
Zaterdag gti stuur erin
Daarna climate controle aanpassen naar de witte uitvoering
Ik wil nog steeds graag weten of ik de teller van een 6c kan plaatsen ipv de 6r
Verder zaterdag gti interieur met zwarte hemel ophalen

Had volgens mij ergens gelezen dat de 6C teller een andere aansluiting heeft dan die van de 6R. Weet niet zeker! Maar misschien kan je het even opzoeken en al zien.

Top idee van die reflectoren
Logo hoeft niet meer heb een embleemloze kofferbak overgenomen via deze site alleen nog even in de kleur spuiten
Verder zit ik er inderdaad wel over na te denken om een andere spoiler te nemen of de gti of de wrc

Oja die aanbieding had ik gezien, vet man, wordt allemaal super clean denk ik. Om het nog cleaner te maken, rear wiper delete! Heb ik ook, weg met de ruitenwisser hehe.
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
Had volgens mij ergens gelezen dat de 6C teller een andere aansluiting heeft dan die van de 6R. Weet niet zeker! Maar misschien kan je het even opzoeken en al zien.



Oja die aanbieding had ik gezien, vet man, wordt allemaal super clean denk ik. Om het nog cleaner te maken, rear wiper delete! Heb ik ook, weg met de ruitenwisser hehe.
Zit geen ruitenwisser meer op
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 
We zijn weer een stapje verder
Vandaag Schroefset besteld van Weitec die moet deze week binnenkomen
Vrijdag de achterklep ophalen
Dan moet ook me gti interieur binnen komen met zwart hemel
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 
  • Leuk
Waarderingen: NickD
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!