Even voorstellen: MichaelBonnet1982 Polo 6R 1.2 FSI

Bij deze wil ik mij even netjes voorstellen
Mijn naam is Michael Bonnet en ben 35 jaar oud
Ik kom uit Schiedam en heb sinds kort een polo 6r 1.2
Heb de auto met schade gekocht
Ben hem nu stukje bij beetje aan het opknappen
Zo was de auto toen ik hem kocht
IMG_4549.JPG IMG_4550.JPG

Wat is er op dit moment gedaan:
- Wrc bumpers rondom
- 18 inch velgen
- Sideskirts
- Xenon lampen
- Andere achterlichten

Na dit weekend gaan we het volgende doen
- Gti uitlaat plaatsen
- Gti interieur plaatsen
- Zwarte hemel erin

Op korte termijn gaan we het volgende doen:
- Motorkap halve maantje eruit halen
- Wrc bumper halve maantje eruit
- Embleemloze grill plaatsen
- Voorkant spuiten

Verder ben ik info aan het inwinnen om mijn teller te laten wisselen met een Polo C teller
En er komt een Schroefset onder

Hierbij de foto's hoe de auto nu is
IMG_4469.JPG IMG_5189.JPG IMG_5191.JPG
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 
  • Leuk
Waarderingen: ysnrgn, NickD en Polovl
Dat is wel even wennen ja kom van een 2.3 v5 170pk
Als de auto klaar is gaan we is kijken wat we met het blok kunnen doen ben alleen bang dat er niet veel mee kan

Waarschijnlijk kan je er wel een turbo op schroeven en coderen. Maar hier heb ik verder geen verstand van.

Reden waarom ik het vraag is namelijk; mijn vriendin had voor haar huidige auto een VW Up! 1.0 60PK, op de snelweg zat ik te g*dveren omdat je gewoon bijna niet kan inhalen haha.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
Waarschijnlijk kan je er wel een turbo op schroeven en coderen. Maar hier heb ik verder geen verstand van.

Reden waarom ik het vraag is namelijk; mijn vriendin had voor haar huidige auto een VW Up! 1.0 60PK, op de snelweg zat ik te g*dveren omdat je gewoon bijna niet kan inhalen haha.
Als hij klaar is en ik heb er nog zin in gaat er waarschijnlijk een ander blok in
De v5 zat ook in een golf 4 cabrio
Als ik dit ga doen bij de polo wil ik voor het gti blok gaan en anders het wrc blok alleen zie die maar te vinden
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!