Even voorstellen: marcopoloaw

Ik zal mij zelf kort voorstellen, voor woon werk verkeer heb ik na lang wachten, heb ik gisteren mijn VW polo in ontvangst genomen. Het is niet mijn eerste POLO, maar wel van dit nieuwe model. De auto is op vele punten mooier en beter geworden.

Ik heb een aantal leuke optie,s besteld o.a. Led pakket, R-line, Executive pakket, panoramadak enz.
De Originele velgen heb ik er direct afgehaald en vervangen voor een paar 18 inch.

Er staat nog een wens lijstje open wat ik de komende periode in eigen beheer ga uitvoeren oa, originele achter camera, verlagingset 2-cm, vcp software aanpassingen, motor tuning enz. Ik ben werk zaam in autobranche , wij hebben veel ervaring met de VAG groep. Ik zal voor de gedesinteresseerde mijn veranderingen delen
 
Laatst bewerkt:
volkswagen  polo aw  1.0 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!