Even voorstellen: DenKnl

Hallo allen,

Op dit moment ben ik enkele dagen in het bezit van een Witte Polo AW Highline van eind 2017 die in 2018 is geïmporteerd uit Duitsland en inmiddels 32.000km heeft gereden. Binnenkort zal ik wel een mooie foto toevoegen, maar voor nu ben ik nog even bezig met een aantal zaken te regelen:
- Trekhaak afneembaar (waarschijnlijk bij CarTronic)
- Cruise control op hendel want er zit nu alleen LIM op (waarschijnlijk bij CarTronic)
- 17" velgen
- Poetsen buitenkant
- Dakdragers

Ik zat nog te denken aan leren bekleding maar dat is misschien toch een beetje prijzig met alles bij elkaar. Misschien op de lange termijn :)

|)ennis
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 
Hallo allen,

Op dit moment ben ik enkele dagen in het bezit van een Witte Polo AW Highline van eind 2017 die in 2018 is geïmporteerd uit Duitsland en inmiddels 32.000km heeft gereden. Binnenkort zal ik wel een mooie foto toevoegen, maar voor nu ben ik nog even bezig met een aantal zaken te regelen:
- Trekhaak afneembaar (waarschijnlijk bij CarTronic)
- Cruise control op hendel want er zit nu alleen LIM op (waarschijnlijk bij CarTronic)
- 17" velgen
- Poetsen buitenkant
- Dakdragers

Ik zat nog te denken aan leren bekleding maar dat is misschien toch een beetje prijzig met alles bij elkaar. Misschien op de lange termijn :)

|)ennis



Import! was het geen schadeauto !



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6C  1.0 TSI 95PK 
Mooie auto en veel plezier ermee, maar het is toch wel echt apart dat een Highline Polo uit 2018 geen standaard CC heeft.
Dat klopt, wellicht omdat het een Duitse auto is? Als je op de duitse website de Highline configureert krijg je ook 15" velgen zoals ik heb en ook alleen de limiter zoals hier te zien is (als je inzoomt en goed kijkt zie je LM staan op hendel)
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 
Welkom !
veel plezier op het forum en met je polo uiteraard

@Vw2019 Dus jou 1e post in dit topic is niet Welkom maar gelijk beginnen over Import en schade auto, goede binnenkomer...

Dat is niet waar, heb mijn wachtwoord vergeten bij mijn andere account waarbij ik 2 jaar lid ben geweest. Dat iemand pas nieuw reageert betekend niet altijd dat iemand nieuw is.



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6C  1.0 TSI 95PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!