Even voorstellen c-j 1.6 tdi

Hallo allemaal ik ben C-J
Ik heb eigenlijk alleen maar golfjes 1 gehad maar omdat ik voor me werk nu dagelijks minimaal 100km rij, tog maar besloten een iets modernere auto te nemen. Na wat zoeken op diverse fora is het een 6r 1.6 tdi geworden. Even een plaatjes er bij voor het idee


De plannen zijn cc inbouwen helaas incl boordnet module
17 inch er onder zit te denken aan de nieuwe gti type.
Trekhaakje dr op
En als laatst na de terugroepactie chippen
 
Vw  Polo  1,6 tdi 90pk 6R/ 1.2 9N 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow
Bij mijn vorige auto een partner (van de zaak) was het zo dat als ik de lichten aan zette en vervolgens het contact uit gingen de lampen netje ook uit. En vervolgens weer aan als het contact weer aan ging.
Is dit bij me polo ook te programmeren nu gaan alleen de koplampen aan maar ik heb graag alles altijd aan.
Ik kon het tussen de opties even niet vinden

Als ik zoon setje inbouw met automatische verlichting werkt het dan wel op heel de auto?
 
Vw  Polo  1,6 tdi 90pk 6R/ 1.2 9N 
Ja maar bij de peu was het zo dat als het contact uit stond en ik de licht schakelaar die nog aan stond uit zet en vervolgens weer aan ging het licht aan terwijl het contact uit staat
En het parkeer licht moet ook blijven werken
 
Vw  Polo  1,6 tdi 90pk 6R/ 1.2 9N 
Juist
En mocht je dan om welke reden dan ook je licht weer aan willen was het even de schakelaar heen en weer halen en het werkt

Ik ben zelf tevreden als me parkeerlicht nog werkt en ik de schakelaar op dimlicht kan laten staan. Meer licht hoef ik niet zonder contact.
 
Vw  Polo  1,6 tdi 90pk 6R/ 1.2 9N 
Zo de meeste spullen voor me cc zijn binnen
Vraagje kan ik me hendels om zetten kabels vast trekken en dan later een keer alles pas inleren gelijk met de boort module wissel. Zonder dat ik hier rare storingen van krijg of bijvoorbeeld mijn knipper niet meer werkt
 
Vw  Polo  1,6 tdi 90pk 6R/ 1.2 9N 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!