AlwinLubbers
Lid
Goedemorgen,
Ik ben Alwin, 19 jaar en ik ben een website- en app developer.
Toch maar eens wat foto's en video's van mijn Polo online gooien. Bomvol opties en extra snufjes.
Het beeldmateriaal spreekt eigenlijk wel voor zich. Daarnaast ben ik altijd geïnteresseerd in het klooien met VCDS, op mijn Polo zijn ook genoeg dingen aangepast.

Een aantal aanpassingen op een rij:
- Traction control/Driving Mode knopjes geïnstalleerd (uit een Polo GTI gepakt)
- Originele subwoofer in de kofferbak (waar normaal het reservewiel zit)
- Alles qua interface is rood.
Ik heb na 3 maanden nog steeds veel plezier van de Polo, en het is misschien wel de beste auto die ik ooit heb gehad. Klinkt misschien raar om dat te horen van een 19 jarig 'jochie'.
Vorige auto's: Toyota C-HR Executive Edition uit 2018, Renault Clio R.S. uit 2018 en mijn eerste auto was een Polo GTI uit 2011.
Ik zal waarschijnlijk veel rond gaan zwerven in de VCDS topics.
Groetjes,
Alwin
Ik ben Alwin, 19 jaar en ik ben een website- en app developer.
Toch maar eens wat foto's en video's van mijn Polo online gooien. Bomvol opties en extra snufjes.
Het beeldmateriaal spreekt eigenlijk wel voor zich. Daarnaast ben ik altijd geïnteresseerd in het klooien met VCDS, op mijn Polo zijn ook genoeg dingen aangepast.

Een aantal aanpassingen op een rij:
- Traction control/Driving Mode knopjes geïnstalleerd (uit een Polo GTI gepakt)
- Originele subwoofer in de kofferbak (waar normaal het reservewiel zit)
- Alles qua interface is rood.
Ik heb na 3 maanden nog steeds veel plezier van de Polo, en het is misschien wel de beste auto die ik ooit heb gehad. Klinkt misschien raar om dat te horen van een 19 jarig 'jochie'.
Vorige auto's: Toyota C-HR Executive Edition uit 2018, Renault Clio R.S. uit 2018 en mijn eerste auto was een Polo GTI uit 2011.
Ik zal waarschijnlijk veel rond gaan zwerven in de VCDS topics.
Groetjes,
Alwin
Laatst bewerkt:
Volkswagen
Polo AW