Even voorstellen: AlwinLubbers

Goedemorgen,

Ik ben Alwin, 19 jaar en ik ben een website- en app developer.

Toch maar eens wat foto's en video's van mijn Polo online gooien. Bomvol opties en extra snufjes.
Het beeldmateriaal spreekt eigenlijk wel voor zich. Daarnaast ben ik altijd geïnteresseerd in het klooien met VCDS, op mijn Polo zijn ook genoeg dingen aangepast.

29469
29470
29471


Een aantal aanpassingen op een rij:
- Traction control/Driving Mode knopjes geïnstalleerd (uit een Polo GTI gepakt)
- Originele subwoofer in de kofferbak (waar normaal het reservewiel zit)
- Alles qua interface is rood.

Ik heb na 3 maanden nog steeds veel plezier van de Polo, en het is misschien wel de beste auto die ik ooit heb gehad. Klinkt misschien raar om dat te horen van een 19 jarig 'jochie'.
Vorige auto's: Toyota C-HR Executive Edition uit 2018, Renault Clio R.S. uit 2018 en mijn eerste auto was een Polo GTI uit 2011.

Ik zal waarschijnlijk veel rond gaan zwerven in de VCDS topics.

Groetjes,
Alwin
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW  1.5 TSI 110kW/150pk 7 versn. DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Rupchen
Begin toch wel fan te worden van de AW, de basis niet zo maar een R-Line of GTI doet veel met zo’n bak. Lekker bezig met de auto’s als 19-jarige!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: AlwinLubbers
Begin toch wel fan te worden van de AW, de basis niet zo maar een R-Line of GTI doet veel met zo’n bak. Lekker bezig met de auto’s als 19-jarige!
Ik had dus precies hetzelfde. De standaard versies lijken niet echt speciaal (de voorkant lijkt voor mijn gevoel een beetje bij elkaar gedrukt) maar met een sportieve bumper en LED koplampen lijkt 't echt heel mooi.
 
Volkswagen  Polo AW  1.5 TSI 110kW/150pk 7 versn. DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
Ik kon het niet laten en ik heb de laptimer ingeschakeld in het AID. Hoort er toch een beetje bij op zo'n sportieve auto.
(en ja; ik moet er even een doekje langs halen... Wat 'n stof.)

29476
 
Volkswagen  Polo AW  1.5 TSI 110kW/150pk 7 versn. DSG 
Zoek ook velgen voor onder mijn AW. Is die van jou nou reflex silver of toch net anders?
Ik heb zelf de VW Bonneville-velgen. 17-inch. De bandmaat is 215/45 R17 91Y (zoals beschreven in de prijslijst van de Polo)

29477

En je vraag over de kleur van de Polo: Hij is volgens mij Ivory Silver. Een grijze kleur met een heel licht tintje van beige erin. Volgens de dealer was het een limited edition kleur (ook al rijden er al 2 met deze kleur in Emmen).
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW  1.5 TSI 110kW/150pk 7 versn. DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Orrie
Ik had dus precies hetzelfde. De standaard versies lijken niet echt speciaal (de voorkant lijkt voor mijn gevoel een beetje bij elkaar gedrukt) maar met een sportieve bumper en LED koplampen lijkt 't echt heel mooi.
Vond het zo’n gek gezicht inderdaad. Maar hier zag ik een dikke rooie GTI, laatst een blauwe op ‘t werk en deze is ook wel dik. Standaardversie.. niets voor mij. Maar de R-Line en GTI kan ik naar blijven kijken. Ik ben 22, waar blijft de mijne dan? :(
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: Jorie
Vond het zo’n gek gezicht inderdaad. Maar hier zag ik een dikke rooie GTI, laatst een blauwe op ‘t werk en deze is ook wel dik. Standaardversie.. niets voor mij. Maar de R-Line en GTI kan ik naar blijven kijken. Ik ben 22, waar blijft de mijne dan? :(
Precies dat ja. En eh, probeer website en app development eens, goed betaalde baan. Ow en geluk hebben. ;)
 
Volkswagen  Polo AW  1.5 TSI 110kW/150pk 7 versn. DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!