Even voorstellen; airknight

Mijn naam is Henry en sinds deze week hebben we er een Polo Bluemotion bij;

De Candywhite 1.2 TDI Bluemotion van mijn zoon. En aangezien ik degene ben die retrofitten en instellingen wijzigen met VAGCOM leuk vind, heb ik hier maar alvast een account aangemaakt voor de Polo. Voor zover ik het kon herleiden is het een comfortline, aangevuld met het executive plus pakket.

Verder kan je mij regelmatig op het Audiforum vinden onder dezelfde naam;
http://www.audiforum.nl/forum/members/4944-airknight/

Ik zal jullie in dit showroomtopic op de hoogte houden van de retrofits aan de Polo.

Al gedaan deze week:

1. xenon retrofit (als Audi fanaat zijn Leds in de koplampen bijna onmisbaar.)
2. High line interieur ingebouwd (voordeel van onze oosterburen, met stoelverwarming.)

to do list:

- Automatisch licht, en coming/ leaving home, bij voorkeur op de originele wijze aangesloten. ( auto heeft als regensensor.)
- Stoelverwarming aansluiten (Kufatec kabelboom, knoppen en relais van eBay)
- Andere voorbumper en grille. Gti/ facelift Gti/ R-line.

polo int.jpg polo led front.jpg Polo led side.jpg Polo Xenon front.jpg
 
Audi A6 Allroad 3.0 TDI | Audi A5 Cabriolet 3.0 TFSI | Volkswagen  Polo  1.2 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow
Dank je!

Klopt, geen relais maar een stuurapparaat. Heb hem inmiddels gevonden op eBay, samen met de knoppen.
Duitse kennis van me komt komend weekend weer naar NL, dus als ik snel ben kan het misschien nog mee.

En dan kan ik onderhand bijna geen optie meer bedenken die de Audi wel heeft, en de Polo niet...
(behalve Quattro dan)
 
Audi A6 Allroad 3.0 TDI | Audi A5 Cabriolet 3.0 TFSI | Volkswagen  Polo  1.2 TDI 
Dank je!

Klopt, geen relais maar een stuurapparaat. Heb hem inmiddels gevonden op eBay, samen met de knoppen.
Duitse kennis van me komt komend weekend weer naar NL, dus als ik snel ben kan het misschien nog mee.

En dan kan ik onderhand bijna geen optie meer bedenken die de Audi wel heeft, en de Polo niet...
(behalve Quattro dan)

Prima bak! Ben van plan om de mijne ook op deze manier een andere look te geven. Zitten de nieuwe stoelen ook fijner vergeleken met het standaard interieur van de Polo?

En heb je nog een linkje voor de koplampen? Wil deze ook heel graag hebben, maar weet niet welke een goede kwaliteit hebben en ook daadwerkelijk OEM lijken/zijn. Te veel aanbieders op het internet op dit soort onderdelen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Interieur komt van eBay. Xenon's van MP. allebei One-off. Wilde wel sowieso originele Xenon. Vraag me nog wel af wat bij de Xenons het binnenste lampje is/ doet net boven het knipperlicht? Deze gaan bij mij bij geen enkele verlichtingsstand branden.
 
Audi A6 Allroad 3.0 TDI | Audi A5 Cabriolet 3.0 TFSI | Volkswagen  Polo  1.2 TDI 
Ah, vandaar nog niet gezien... Staat uit. Geens kijken wat er gebeurd als ik hem weer aan vink.
Zolang die lelijke gele in de bumper dan maar niet ook gaat branden... ;)
 
Audi A6 Allroad 3.0 TDI | Audi A5 Cabriolet 3.0 TFSI | Volkswagen  Polo  1.2 TDI 
je moet hem apart bekabelen. pin 14 van je xenon lamp is de kabel die naar de bochtenverlichting loopt.
je moet de plus van de mistlamp naar die pin toe leiden (linker mistlamp + afknippen en naar pin 14 van de xenon lamp, rechts ook)
dan moet je een nieuwe kabel van je lichtschakelaar via de zekeringenkast naar beide (L+R) mistlampen trekken.
daarna 2 vinkjes in VCDS aanpassen: bochtenverlichting actief aanzetten EN front fogs trough cornering lights uitzetten.
(OEM installatie)
 
je moet hem apart bekabelen. pin 14 van je xenon lamp is de kabel die naar de bochtenverlichting loopt.
je moet de plus van de mistlamp naar die pin toe leiden (linker mistlamp + afknippen en naar pin 14 van de xenon lamp, rechts ook)
dan moet je een nieuwe kabel van je lichtschakelaar via de zekeringenkast naar beide (L+R) mistlampen trekken.
daarna 2 vinkjes in VCDS aanpassen: bochtenverlichting actief aanzetten EN front fogs trough cornering lights uitzetten.
(OEM installatie)

Dat ga ik dan zeker nog doen...
des te meer OEM, des te beter vind ik altijd!
dank weer voor de tips.
 
Audi A6 Allroad 3.0 TDI | Audi A5 Cabriolet 3.0 TFSI | Volkswagen  Polo  1.2 TDI 
je moet hem apart bekabelen. pin 14 van je xenon lamp is de kabel die naar de bochtenverlichting loopt.
je moet de plus van de mistlamp naar die pin toe leiden (linker mistlamp + afknippen en naar pin 14 van de xenon lamp, rechts ook)
dan moet je een nieuwe kabel van je lichtschakelaar via de zekeringenkast naar beide (L+R) mistlampen trekken.
daarna 2 vinkjes in VCDS aanpassen: bochtenverlichting actief aanzetten EN front fogs trough cornering lights uitzetten.
(OEM installatie)

Hoi iichel,

Wil dit van het weekend weer eens oppakken. Voordat ik nu dingen fout doe; ik heb mistlampen met aparte dagrijlichten ernaast. deze worden ook gebruikt als cornering light. Moet ik dan niet daar de plus van naar pin 14 leiden, en de mistlichten zo laten als het is?
 
Audi A6 Allroad 3.0 TDI | Audi A5 Cabriolet 3.0 TFSI | Volkswagen  Polo  1.2 TDI 
Afgelopen weekend de originele xenon kabel geplaatst en de CH /LH van Ciclo erin. Nu alleen de boel nog aansluiten. Eerst een Laser 3932 terminal tool regelen..... met een omgebogen lasdraadje is geen doen liggend op zijn kop bij de BCM!

Nog een kleine Poll;
Heb in China zwarte GTD logo’s besteld voor de grill en zijkant. Wat vinden jullie van het logo aan de zijkant?

Wel / niet mooi?
Overdreven voor een 1.2 BM ja/ nee?

Ik vind het wel mooi, Max twijfelt nog....
 

Bijlagen

  • 33D64F74-B172-4221-9B48-E8EF4252F31E.jpeg
    33D64F74-B172-4221-9B48-E8EF4252F31E.jpeg
    848.2 KB · Weergaven: 52
  • 604397B8-B0FB-4A31-8A93-C921B7FC08CE.jpeg
    604397B8-B0FB-4A31-8A93-C921B7FC08CE.jpeg
    900.7 KB · Weergaven: 47
  • 174DA919-0A18-40DF-BB24-3DB102D4D5DF.jpeg
    174DA919-0A18-40DF-BB24-3DB102D4D5DF.jpeg
    1.5 MB · Weergaven: 48
Audi A6 Allroad 3.0 TDI | Audi A5 Cabriolet 3.0 TFSI | Volkswagen  Polo  1.2 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!