ESP optie toevoegen via VCDS

okay, bijzonder. ik heb ooit wel eens met @Mikie gekeken naar een fysieke ESP knop inbouwen maar we kwamen tot de conclusie dat er niks gecodeerd hoeft te worden geloof ik. maar wel raar dat ie niet in je MIB zit.
Klopt inderdaad, moeten we nog steeds doen. Schaam schaam me... Dit werkt enkel als je de ESP softwarematig kan uitzetten via je navi heb ik begrepen van een turkse vag modder. Knopje kan dan gewoon plug en play erin.

vanaf 1 november 2014 ging de wet in dat ESP verplicht moest zijn. Dit was geloof ik precies het transitie jaar van de 6R naar 6C (ook gezien jou auto die er als een 6r uitziet maar toch 6c is). Zul je net zien dat jou bouwmaand eerder is.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!