Ervaringen VAS Technics Zeist?

Jammer dat er zo gepraat wordt over ons. Wij proberen mensen altijd zo goed mogelijk te woord te staan. Betreft degene die deze topic heeft gestart over het inbouwen van Xenon koplampen op de Polo 6C. Wij hebben volgens mij meerdere malen aangegeven dat wij zelf dit nog niet eerder hebben gedaan en niet op andermans auto willen testen. Het is voor ons belangrijk dat wij eerst zelf zekerheid hebben of alles werkt zonder storingen voordat wij met zekerheid kunnen zeggen dat dit ook daadwerkelijk gaat werken.

Vandaag of morgen treed er een storing op in je auto, dan wordt wij natuurlijk erop aangesproken en dat moet je ook begrijpen!

@graafie Het is jammer dat mensen willen betalen voor 2ehands en vervolgens hier klagen over kwaliteit. Als u iets te zeggen of te klagen heeft moet u het aan ons melden en niet op het forum. Dat is denk ik wel zo netjes. Wij hebben het voor de rest netjes voor u opgelost, maar dat wordt natuurlijk niet verteld...

Al met al mensen als je wat te zeggen hebt over onze communicatie. Laat het ons weten dan kunnen wij er wat aan doen. Laf klagen hier op een forum heeft ook geen zin, dat schiet voor ons niets op en voor jullie ook niet. Gelukkig zijn er wel mensen die tevreden zijn @Ruiter91@Khalid030
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Ruiter91 en HJV
@Vastechnics,
netjes opgelost ja, maar doe niet schijnheilig, ik heb zeker wel bij jullie de boel aangekaart.
Wees tenminste eerlijk in wat je de klant beloofd........hadden jullie dat gedaan dan had ik me de reis van 2x400 km kunnen besparen.
Er was mij beloofd dat de koplampen eigenlijk nog splinternieuw en schadevrij zouden zijn, deze zouden uit een demo/test auto komen. Vandaar ook de prijs. Achteraf bleken ze vol kleine krasjes te zitten. Ik had bij jullie ook goedkopere koplampen kunnen krijgen, deze zouden dan iets beschadigd kunnen zijn. Dat wilde ik dus niet, ze moesten schadevrij zijn, zo niet dan ging het niet door.
Na mail en telefoonverkeer kon ik ze omruilen met de zekerheid dat ik dan echt koplampen kreeg die in nieuwstaat zouden zijn. Dus een afspraak gemaakt om ze te ruilen en wat bleek, deze zaten vol met steenslagputjes..........Gelukkig mocht ik ze via de post terugsturen en heb ik mijn geld terug gekregen van jullie en is het opgelost.
Jullie zullen zeker wel goed werk/materiaal leveren en het merendeel van de klanten zullen zeer tevreden zijn, ik helaas niet.
En als er hier op het MyPolo forum, waar ik al vele jaren lid van mag zijn wordt gevraagd naar de ervaringen van VAS Technics dan mag ik reageren, ook als het negatief is. Was het allemaal goed geweest dan had ik dat ook gemeld.
 
Laatst bewerkt:
In de eerste instantie slimmerik:
"Ben er twee keer geweest maar ik kom er nooit weer. Ze beloven dat ze Bi-xenon koplampen leveren zonder steenslagschade en andere beschadigingen (ze verkopen deze koplampen in verschillende prijsklassen zeggen ze) maar vergeet het maar. Ja meneer, deze zijn eigenlijk splinternieuw, hebben in een testauto gezeten, vandaar die prijs. Twee keer hebben ze me zo beduveld. Programmeren en monteren doen ze goed maar ze verkopen absoluut geen eersteklas topkwaliteit."

Maargoed genoeg gediscussieerd! Het is zoals het is en we nemen het mee...
 
Laatst bewerkt:
Heb onlangs hun gemaild met de vraag of hun pdc op een '15 Polo 6C konden monteren/inbouwen. Waar de dealer meteen al schreeuwde "da' ken nie", een ander met een torenhoog bedrag kwam, kwam VAS dezelfde dag nog met een antwoord en met een goede prijs.
Moet nog even wachten (ok..dat heet..sparen), maar dan wil ik graag eens van uit zuidLimburg die kant op.......Big Grin
 
Volkswagen  Polo 6C GTI  1.8 TSI 192pk 
  • Leuk
Waarderingen: Vastechnics
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!