Ervaringen Caska CA669

Hi Allemaal

Heb effen gezocht naar nieuwe navigatie en ik heb deze gevonden waar mijn aandacht er na uit is gegaan. Heeft iemand enige ervaring of idee of deze Navi. goed in gebruik is. Ik heb geGOOGLEd, en YouTube filmpjes gezien. Tot zo ver niks vreemds tegen gekomen. Heb gemerkt dat dit systeem/merk vaak in Japanse auto's standaard word geïnstalleerd.

http://www.marktplaats.nl/a/auto-di...da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr

P.s. Hoe start ik een nieuwe Topic aan?
mvg.
Kerem
 
Hoi vwpolobm,

Dergelijke vragen kun je inderdaad het beste in een 'eigen' topic plaatsen. Dat kun je zo doen:

- Klik bovenin op 'Forum'
- Scroll naar beneden tot je het onderwerp 'Techniek' ziet
- Klik hier op 'Electronisch' en daarna op 'In Car Entertainment'
- Dan kun je linksboven óf linksonder op de knop 'Plaats Nieuw Topic' klikken en daar kun je de informatie voor je topic opgeven

@iichel, gefeliciteerd met je promotie :)
 
VW  Polo R6  1.2 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: vwpolobm
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!