ervaring datatechnic powerbox 1.2tdi

Hallo,

ik wil mijn 1.2tdi slowmotion graag voorzien van een powerbox of deze auto weer inruilen, ik begin me steeds meer te irriteren aan de motorloop van de 1.2 tdi mijn vriendin noemt hem tegenwoordig al tractor Stick Out Tongue ik ben dan ook van 214pk 430nm naar de polo overgestapt ik snap natuurlijk wel dat dit niet te vergelijken is maar het zou fijn zijn als ik een rotonde gewoon eens in de 3rde versnelling kan nemen en de auto gewoon wat vlotter zou doorrijden zonder een motor die pruttelt, en alleen maar getrapt moet worden om een beetje normaal met het verkeer mee te komen.

nu zijn de opties dus chippen of inruilen maar aangezien ik al het een en ander aan de auto heb aangepast en geïnvesteerd heb is het eigenlijk zonde om een naar smaak aangepaste verder goed rijdende auto met verlies te verkopen.

daarom nu mijn volgende vraag heeft iemand misschien ervaring met het bedrijf datatechnic? zoja wat waren jullie ervaringen met hun powerbox datatechnics heeft mij een mooie aanbieding gestuurd. of kan ik beter voor een jd of ventura gaan ? ook ben ik erg benieuwd naar het volgende: wat rijdt vlotter een standaard 1.6tdi 75pk /90pk of een 1.2tdi met powerbox

mocht iemand een 2dehands box te koop hebben deze kun je uiteraard ook gewoon aanbieden.
 
Laatst bewerkt:
-  Sirt  Kowed 
De venturabox variant ik heb weleens gelezen dat er verschillende versies zijn uitgebracht voor de 1.2tdi is er nog iets waar ik rekening mee moet houden bij aanschaf van een tweedehandse ?
Bijvoorbeeld software versie of dergelijke
 
-  Sirt  Kowed 
Ik weet uit ervaring van vriend dat Powerbox alleen maar slecht is voor je motor je kan m beter professioneel chippen of beter overstappen naar bijvoorbeeld een 1.6 TDI denk ik
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI (Slowmotion) 
ik heb de venturabox van blommie overgenomen, de auto rijdt nu stukken beter :):)

nu ben ik alleen benieuwd hoe het zit met de standen van de venturabox kan iemand dit mischien even toelichten? ik ben van plan morgen te kijken op welke stand hij staat. ik las dat hij waarschijnlijk 9 standen heeft kan het kwaad om hem op 9 te zetten voor het meeste vermogen ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
-  Sirt  Kowed 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!