Forummers!
Het is al weer even terug, maar we zitten nu zo ongeveer al weer een jaar op vBulletin en Wordpress. Dat de overstap naar een compleet ander systeem niet zonder slag of stoot kan verlopen hebben wij ook zeker moeten ervaren. Echter denk ik dat we hier heel goed boven op zijn gekomen. Helaas moet ik natuurlijk betreuren dat het ons mogelijk enkele leden heeft gekost, maar het heeft er ook een groot nieuw aantal verwelkomt.
Om een goed beeld te krijgen van de succesvolle dan wel niet succesvolle (ieder zijn mening natuurlijk) overstap zijn wij benieuwd wat jullie nu een jaar later van het huidige forum in vergelijking tot het oude vinden. Mochten jullie dit immers nog kunnen herinneren
.
Random reacties eerste week:
PoloDave
Windkracht13
VWRacing
RobbertV
* Mis je nog bepaalde zaken op het forum? Laat het ons dan altijd weten, dan kunnen wij hiermee aan de slag.
Het is al weer even terug, maar we zitten nu zo ongeveer al weer een jaar op vBulletin en Wordpress. Dat de overstap naar een compleet ander systeem niet zonder slag of stoot kan verlopen hebben wij ook zeker moeten ervaren. Echter denk ik dat we hier heel goed boven op zijn gekomen. Helaas moet ik natuurlijk betreuren dat het ons mogelijk enkele leden heeft gekost, maar het heeft er ook een groot nieuw aantal verwelkomt.
Om een goed beeld te krijgen van de succesvolle dan wel niet succesvolle (ieder zijn mening natuurlijk) overstap zijn wij benieuwd wat jullie nu een jaar later van het huidige forum in vergelijking tot het oude vinden. Mochten jullie dit immers nog kunnen herinneren

Random reacties eerste week:
PoloDave
was even een shock vanochtend, wat een verschil!
Denk dat de nieuwe layout vooral wennen wordt, vind het wel erg steriel geworden. Vond de wat donkere achtergrond wat rustiger voor de ogen, nu is het zo'n wit scherm..
Ook nog een bug gevonden: bij het aanpassen van je forum instellingen wordt je username niet (goed) weergegeven bij het bevestigings schermpje na opslaan.
Ook ziet het lettertype/grootte er hier nogal raar uit? alsof mijn internet browser te ver staat uitgezoomd en het scherm de letters niet meer scherp weergeeft. (bijvoorbeeld de tekst links onder je avatar)
Ik heb ook enige moeite te zien welke topics gelezen zijn :$
buiten dat, keep up the good work!!
Windkracht13
Hebben we de mogelijkheid, om de achtergrondkleur te veranderen naar een donkerder kleur?
De witte achtergrond doet s nachts pijn aan je ogen.
Voor de rest ziet het er prima uit!
VWRacing
nodigt niet echt uit om reacties te geven als je telkens zo'n verificatie moet geven...
RobbertV
ow wat een verandering, ziet erg echt onwijs belovend uit. Zeker de nieuwe feature "Mijn garage" is een mooie toevoeging.
* Mis je nog bepaalde zaken op het forum? Laat het ons dan altijd weten, dan kunnen wij hiermee aan de slag.