Energetic Orange foto's

Kelvin B.

Bekend lid
576
161
59
Omdat ik dit jaar mijn Polo AW in Energetic Orange krijg was ik benieuwd wie van jullie nog meer een Energetic Orange polo heeft (of krijgt).

Als jullie er al eentje hebben, zouden jullie foto's van jullie oranje Polo willen delen hier? Ik weet namelijk enigzins hoe de kleur eruit gaat zien, en de foto's op Google ken ik inmiddels ook al haha.. bovendien lijken meeste foto's bewerkt te zijn met een filter helaas.

Als jullie foto's hebben van jullie Energetic Orange polo, graag sturen zonder gebruik van filters en dus een zo natuurlijk mogelijk foto. :)
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
Wat, ga je nou zeggen dat je nog nooit een Polo AW in Energetic Orange tegengekomen bent?

Hahaha.. zeker wel. Heb zelfs een proefrit ooit gemaakt in een Energetic Orange, maar dat is al ruim een half jaar geleden. Daarna ben ik er in NL geen een meer tegen gekomen nee (laatst op vakantie in Tenerife wel stuk of 4 oranje naast elkaar, maar alles wat daar rijd is zowat 80% van het straatbeeld Polo AW).
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
Dit is demijne.
Hebbwel laten blinderen en dak en spiegels wrappen.
IMG_20200115_151258.jpgIMG_20200316_173105.jpgIMG_20200115_151247.jpgIMG_20200311_131720.jpgIMG_20200222_135812.jpg

Het blijft een mooie kleur! Ben benieuwd hoe de mijne er straks in real life bij staat. Wel opvallend aan deze kleur vind ik dat hij er in verschillende soorten licht anders uit ziet.

Bij veel zon erg fel oranje, maar bij meer bewolking of zonsondergang, een wat subtielere kleur.

Is een mooie oranje kleur. Als ie Cross-polo oranje was geweest had ik het zeker niet gedaan..
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
Het blijft een mooie kleur! Ben benieuwd hoe de mijne er straks in real life bij staat. Wel opvallend aan deze kleur vind ik dat hij er in verschillende soorten licht anders uit ziet.

Bij veel zon erg fel oranje, maar bij meer bewolking of zonsondergang, een wat subtielere kleur.

Is een mooie oranje kleur. Als ie Cross-polo oranje was geweest had ik het zeker niet gedaan..
klopt volledig, omdat het metallic is het net elke dag een ander kleur Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!