En nog een GTI 6R

Zoals in dit topic al te lezen is, heb ik mijn immitatie Boavista's vandaag ingeruild voor originele. Heb in een moeite door de anti-carjack functie laten activeren.

Omdat ik nu toch over originele VW-velgen beschik, vraag ik me af wat ik nog voor de (ook originele) 17 inch Denvers zou kunnen vragen? Drie ervan zijn smetteloos, de vierde heeft op 2 plaatsen lichte stoeprandschade. Zomerbanden, Continental Premium Contact 2 (215/40/17), hebben nog ong. 5 mm profiel. Iemand enig idee? Van internet word ik niet wijzer...
 
De stootstrips zitten er inmiddels op, netjes in de kleur van de auto. Nog even getwijfeld om het Polo-logo te laten 'verdwijnen', maar omdat je dat toch blijft zien het logo ongespoten gelaten. Bijgaand een snel fotootje.
Let trouwens (ook) even op de auto die in de deur spiegelt. Daarvan staan er een paar bij deze spuiter plus nog wat andere exoten. Het ruikt daar ook nog echt naar auto Stick Out Tongue
[resize=600:hlrvvrll]http://dl.dropbox.com/u/25092780/IMG_0008.JPG%20%282%29.JPG[/resize:hlrvvrll]
 
Hoop dat je hebt gedaan voor de looks en niet ter bescherming. Bij de Ibiza 6L zitten de stootlijsten ook zo laag en die hielden echt niks tegen. De gemiddelde auto is het breedst ter hoogte van de deurklinken.

Hier mijn ex:

4-1.jpg
 
De Polo 6R is het breedst op de knik, relatief laag. Ik hoop in ieder geval een paar schadetjes te voorkomen op deze manier. Voor de looks hoefde het niet, ik vind het niet mooier of minder mooi. Het is wel weer iets wat niet iedereen heeft.....
 
Ik heb geprobeerd contact te krijgen met deze verkoper. Twee keer gemaild of het mogelijk is mijn GTI-interieur door hem te laten ombouwen naar leer. Geen antwoord. Vreemd toch, gezien de positieve feedback? Of zou mijn Duits te slecht zijn (c.q. zou hij geen Duits verstaan)?
 
In de verkoop?!?

Door 'verandering in prioriteiten' zoals het zo mooi heet overweeg ik mijn Polo GTI te verkopen. Niet omdat ie niet bevalt dus (integendeel!!), maar puur omdat er andere zaken zijn waaraan ik de eventuele opbrengst nu even beter kan besteden. Je kunt je geld helaas nog steeds maar een keer uitgeven.
Er komt dan óf een andere auto ((veel) goedkoper) óf ik ga eens de Greenwheels proberen. Zeker nu PON een aandeel daarin krijgt en er daardoor wellicht ook VW gereden kan gaan worden het proberen waard. Er zijn bij mij in de buurt een stuk of 5, 6 auto's op loopafstand gestald, dat moet geen probleem zijn.

Maar eens kijken wat ik voor de Polo kan krijgen, en waar ik hem het beste kan verkopen......
 
Jammer, maar soms gaan er idd andere dingen voor!

Er staan er aardig wat te koop, nu de TSI motoren steeds meer media aandacht krijgen, in negatief opzicht, is de verkoop waarschijnlijk erg lastig.

Ik zou met een vraagprijs adverteren rond de 22.500.
 
Thnx, zat zelf ook in die richting te denken. Zet hem tegen de 22K op internet denk ik. Moet lukken gezien de opties en de nieuwstaat.

Heb overigens totaal geen last van bijv. olieverbruik. Rond de 13.000 km een beetje bijgevuld en sindsdien niks meer (nu 22.431).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!