En nog een GTI 6R

De Polo is verkocht en terug naar waar ie vandaan kwam: Fryslân. Polorijders in Ljouwert e.o. kunnen hem vanaf vandaag daar spotten i.p.v. in Groningen. Na de 'verbouwing' hard sparen voor een andere. Nu eerst een 'tussenblikkie' zien te vinden voor niet teveel geld. Mogelijke kandidaat o.a. Audi A2.
 
Gisteren de halve dag in de trein doorgebracht in verband met een bezoekje in Den Haag. Werkzaamheden op het spoor (het zij zo), maar op de terugweg ook nog een 'aanrijding met persoon' (triest), waardoor die terugreis ruim 4,5 uur duurde. Daarvan moesten we 2 uur staan, rennen voor een zitplaats en deed ook de beloofde WiFi het vaak niet.
Snel op zoek naar een tijdelijke auto dus!
 
... en gevonden!

Beetje het 'van X5-naar-lijn-5-gevoel': van een 2011 Polo GTI naar een Toyota Aygo :( Geen CV met AB, geen DRL, geen sportstoelen, geen automaat, geen dimmende binnenspiegel, geen elektrisch bedienbare ramen en spiegels, geen .... enz.
Gelukkig wel airco én een echte snerp in de uitlaat ipv de zg. soundaktuator (die ik dus had verwijderd in de GTI). Oh ja, ook géén wegenbelasting

zndrkntkn.jpg
 
En niet te vergeten: nice looking rims! De combi van kleur velgen en kleur auto staat goed.
Veel veilige km's - en toch ook plezier - met je nieuwe, tijdelijke (?) ride!
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Dank je!

Van een afstandje lijkt het heel wat, maar de vorige eigenaar was nogal een liefhebber van stoeprandjes. Ik schaf me maar een zwart lakstiftje aan denk ik.
De eerste pimpafspraak gemaakt: hij krijgt een klepje om een 'echt' dashboardkastje van het -vakje te maken en ook maar weer stootstrips.

Ik overweeg nog OEM Xenon, PDC, CV met AB, OEM Navi, electrisch bedienbare ramen en spiegels, eeeh, nou ja, een mooie volle Polo dus :ugeek:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!