Electrisch raammechanisme blijft omhoog staan

Hallo,

Ik heb een Polo uit 2000 (6n2) en vandaag het raammechanisme inclusief motor vervangen. Het plaatsen ging prima maar het raam ging alleen omhoog en niet meer omlaag; hij zit als het ware gelocked in de hoogste stand. Ik kan het raam dus niet meer naar beneden krijgen op de motor en ook niet meer met de hand omdat de bevestigingspunten nu net onder het raam verborgen zitten. Heeft iemand een idee waarom het raam niet naar beneden wil?
 
Volkwagen  Polo 6n2  1.4 
Is de zekering nog heel? Of zit er nog wel geluid in als je op de knoppen drukt? Anedrs doen zoals @Robin-1991 vermeld
Bedankt voor je reactie. De zekeringen zijn heel en het raam gaat dus wel omhoog maar niet meer omlaag (ook niet via de centraal vergrendeling raamfunctie). Ik heb rood en bruin doorgemeten en die geven gewoon 12 volt. De witgroene en de witgele ook doorgemeten en die werken ook. Alleen de overige 2 draden weet ik de functie niet van en daar krijg ik ook geen signaal van. Overigens werkt het rechterraam wel via de rechterdeurschakelaar maar niet via de linkerdeurschakelaar. Kortom ik heb het idee dat er iets is met de bekabeling; weet je welke kabel zorgt voor het omlaag brengen van het raam?
 
Volkwagen  Polo 6n2  1.4 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!