Electriche inklapbare spiegels.

ik ga van de week alvast de panelen eraf pakken, ik zal dan fotos maken en dan hoop ik dat je het even wil beoordelen.
maar ik ben allang blij dat het mogenlijk is.

En zorgen mijn raammotoren voor het inklappen dat er een soort dubbele motor inzit en het via staaldraad in beweging komt.
of heeft het puur met connectoren te maken.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Automatisch inklappen zit er niet standaard in. En echt automatisch is hetook niet. Ik spreek nu wel voor mijn Scirocco waar ik het op heb aangepast maar denk dat voor de polo 6r het gelijkaardig is. vanaf MQB platform (dus 6c/Golf ,7 etc) klappen ze wel automatisch in.

Met Vagcan Pro heb ik de raammotoren kunnen instellen dat ze de spiegels toeklappen als je 2sec de sluit knop op je afstandsbediening ingedrukt houdt en gaan terug open zodra wagen op contact gaat. Kon ook ingesteld worden dat ze opengaan zodra je de deur opendoet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Martien
Vandaag het deurpaneel eraf gehaald om te kijken naar mijn motoren en heb deze keer geen geluk, dus die ga ik even zoeken.
Spiegels van een 6c passen die op een 6r, is de stekker bv hetzelfde.

------------------------------------------------------------------
Update:

Inmiddels heb ik spiegels, een schakelaar en de motoren.
Dus ik ga er van de week maar eens aan beginnen alleen ik durf het nog niet aan voordat ik zeker weet of mijn pinnen van de spiegels kloppen, van ciclo heb ik even onderstaande tekeningen geleend.
Hoe ik ze ook bekijk kom ik daar niet uit, kan iemand mij leren hoe ik deze moet lezen en hoe ik de stekker van de spiegels moet zien in de tekening.

------------------------------------------------------------------------

Update THE END.
 

Bijlagen

  • 20180507_235343.jpg
    20180507_235343.jpg
    638.1 KB · Weergaven: 20
  • ciclo1.jpg
    ciclo1.jpg
    62.6 KB · Weergaven: 22
  • ciclo2.jpg
    ciclo2.jpg
    63 KB · Weergaven: 18
  • ciclo3.jpg
    ciclo3.jpg
    55.1 KB · Weergaven: 16
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!