Electriche inklapbare spiegels.

Martien

Premium lid
475
170
70
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Is zeker mogelijk op een 6R. Ciclo heeft er een hele mooie tutorial over geschreven op het Uk Polos forum.

Heb het zelf ook gedaan, kwestie van spiegels er af halen en per kant (uit mijn hoofd) 3 of 4 kabels van spiegel naar nieuwe raammotoren en spiegels weer opbouwen. Uiteraard een schakelaar monteren die elektrisch inklapbare spiegels ondersteund.

Dan in VCDS bij kanaal 9 je deurmodules selecteren en coderen op elektrisch inklapbaar.
 
Audi  A1 8X 2x S-line  2.0 TDI 143pk 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Oké, nou dan Kijk ik of ik ze toevallig ergens origineel kan vinden met kabelboom, want dat is wel makkelijker.
Chinees wil ik niet, zonde.

Maar waar word dat op gebaseerd dat dit Chinees is.

Mvg

Edit:

De verkoper geeft aan dat het origineel is.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Yep.
Hij heeft me nu net presies de foto's gestuurd van de bekabeling en knop.
Dat gaat hem dus niet worden.
Ik dacht effe 1 kabeltje inpikken, aanmelden en klaar.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
oke mooi alvorens ik iets ga kopen kun jij me een klein beetje de goede richting in sturen.

de kabels gaan neem ik aan naar de schakelaar in de deur, moeten er verder nog kabels getrokken worden?en gaan ze automatisch naar binnen bij het afsluiten.
Aangezien mijn deuren toch eraf moeten en alles overgezet moet worden ivm schade zou dat een leuke upgrade zijn.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Nou dat zou nog wat worden, hoe dat ik het ga doen weet ik nog niet maar ik wil het.
Mijn engels is helaas niet al te best vandaar dat ik zelden op dat forum kijk en de fotos zijn handig maar wat doet hij eigenlijk dan vraag ik me af.


allereerst die window regulator motor, dat is toch gewoon mijn raammotor die ik al heb.
Heb jij het zelf gedaan of laten doen?
ik zal me er eens in gaan verdiepen en het stukje over de spiegels keer op keer lezen kijken of ik het ga snappen.
Ben nu klaar met mijn 6c achterlichten dus tijd voor het volgende.

Beetje traag van begrip vandaag maar als het echt maar 2 kabeltjes naar rechts en 3 naar links gaan dan zou het simpel moeten zijn.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!