el coche SEAT :: 2013 Volkswagen POLO blueGT

Hallo Donatello,
Ik heb zelf op onze GT de sierstukken van een Audi A1 erop gezet. Er zit een klein audi logo aan de onderkant, maar voor de rest passen ze prima en het ziet er goed uit. Artikelnummer is 8K0 071 761 Uitlaatsierstuk (prijs 58,78 excl btw.)

Groet,

Ron
 
Hey mede-GT eigenaar, ik had een vraagje, ik wacht nu al maanden op mijn sierstukken en de dealer wil ze niet bestellen omdat er 2 verschillende zijn en hij niet weet welke passen. Bestellen wil hij niet omdat het te duur is (?). Heb jij toevallig nog op je factuur staan om welk onderdeel nummer het gaat?

Helaas staat op de factuur geen artikelnummer. Het zijn volgens mij gewoon de uitlaatstukken voor de GTI. Prijs was 75 euro (inclusief BTW).
 
Prijzen van originele sierstukken vind ik inderdaad ook alleen van rond de 150 voor dubbele uitlaat. Waar heb jij hem vandaan dan?
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Prijzen van originele sierstukken vind ik inderdaad ook alleen van rond de 150 voor dubbele uitlaat. Waar heb jij hem vandaan dan?
Gewoon bij de dealer gekocht en door hun laten monteren.
Omdat het prijsverschil zo klein was, heb ik de dealer het laten monteren.
In het andere geval had ik de onderdelen via E-bay Duitsland of www.ichwillautoteile.de gekocht. Of ik was even de grens over gewipt en was gaan shoppen bij een Duitse dealer.
 
Ok apart, dan moet ik eens informeren als ik die van mij ga ophalen. Had al een adres die ze gewoon op maat maakt voor dezelfde prijs als waar jij ze origineel voor hebt gekocht dan. Prijs bij de dealer waar ik destijds vroeg was 150, leek me beetje teveel van het goede. Hoe zit de montage verder? De op-maat sierstukken hebben de bevestiging aan de binnenkant zitten zodat je geen beugels oid kan zien zitten, is dat origineel ook zo?
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Super, denk dat ik ze dan op die duitse site gewoon bestel Big Grin Dat is gewoon 100% origineel? Tevens de vraag hoe makkelijk ze eraf zijn te halen als ze er relatief simpel op te klemmen zijn? Of blijft dat na paar keer rijden wel vast zitten door werking van het metaal?
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
@ el coche SEAT. Ik las ergens dat jij al op je BlueGT de chrome eindstukken heb , is dat de GTI versie gewoon bij de dealer vandaan.? Past dat ?
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 pk DSG 
He el coche SEAT.. Ik zie in je garage dat een Highline gril niet zou passen? Ik vraag me nu af hoe dat dan zit met mistlampen en/of mistlamprooster? Ik heb de GT met xenon lampen en wil graag voor de looks DRL/mistlampen in de bumper monteren (whatever goedkoper aan te komen is, ik wil ze niet aansluiten). Als het rooster niet past dan zijn er voor de GT ook andere mistlamp(en)(roosters)?
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!