el coche SEAT :: 2013 Volkswagen POLO blueGT

Zeker niet slecht!
Ben heel erg benieuwd wat de auto gaat doen qua verbruik als deze is ingereden:)

En eerlijk waar het blijft een gave bak om te zienBig Grin
Btw dat past met je winterset en je voor remmerij ook echt net, of zie ik dat verkeerd?:lol:
 
VW  6R  1.2TDI 
Zo rij ik hem ook in ja heb hem pas 3 keer echt vol ingetrapt meet niet. Zit nu op 900km.
chippen kan nog naar maar ga ik pas over een paar maanden doen,hij is snel zat. Einddemper met sierstuk ga ik wel snel doen.

gr bob
 
Ik zie net dat jij dat lelijke bluetooth ding niet op je dashboard hebt. Nou weet ik dat de rns315 ingebouwde Bluetooth heeft, maar bij PON en de dealer werd mij verteld dat deze craddle alsnog wordt geplaatst. Heb jij wel of niet tel. voorbereiding plus dan (heb ik ivm executive plus pakket namelijk wel)?
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Omdat ik niet die wrat op het dashboard wou hebben, heeft de dealer mij geadviseerd om de RNS315 achteraf te laten inbouwen. Kwa kosten was dit bijna gelijk aan af fabriek.
Af fabriek komt de RNS 315 dus wel met wrat.

Telefoon werkt perfect, had het executive pakket (dus niet het executive plus) besteld.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!