Eindstop koppelingspedaal

expor

Bekend lid
735
329
82
Allen,

Tijdens het wassen van mijn auto een paar weken geleden viel me op dat er een flinke slijtplek in de vloerbekleding zit. Sterker nog, deels ben ik er echt al doorheen. Deze plek zit achter het koppelingspedaal.

Het viel me op dat er op het pedaal een bevestigingspunt zit voor een eindstop, net als een plek op de vloer waar hij tegenaan zou moeten komen. Mijn vraag is, zit die er standaard ook op? Mij lijkt het niet meer dan normaal dat deze er gewoon op zit, nu stamp ik hem namelijk gewoon de vloer in, blijkbaar. De dealer beweert dat hier apart voor betaald moet worden (maar bij 1 dealer nagevraagd) en als ik dat nooit heb gedaan, dan heeft hij er ook nooit opgezeten.

Kortom, hebben jullie een eindstop op je koppelingspedaal?
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Moet vanmiddag nog langs voor nieuwe bougies, ga ik het er toch nog eens over hebben. Vind het niet meer dan normaal dat die eindstop er gewoon op zit...
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Dealer blijft erbij dat dit er niet op hoort, en ze zijn dan ook niet van plan er een op te zetten...
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
kon je niet even de showroom inlopen en de Polo's controleren die hij had staan? Gewoon de 6R occasion. Na jouw bericht heb ik even een collega gevraagd of we even konden checken of hij hem er ook in had zitten. Ook een BlueGT en bij hem zit hij er gewoon op.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Probleem is dat ik bij een VW servicepunt mijn beurten laat doen, die heeft geen showroom, en er staat dus geen voorraad / 2e hands auto's. Tevens was de persoon die ik nu sprak een andere dan aan de telefoon en die zei ook meteen zonder aarzelen dat die er nooit op zit. :s

Bedankt voor het checken in ieder geval, zal ook eens naar een andere dealer gaan.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!