Eindelijk een nieuwe(re) Polo 6C R-Line gekocht!

Al die auto's bij Van Beek staan dus op een terrein geparkeerd waar een vriend van mij woont (die gozer is zijn oom volgens mij).
Kwam ik daar pas aan met mijn R-line. Zette ik hem echt tussen alle Polo's.
Paar uur later gingen we met zijn alle naar buiten want we gingen ergens heen, ik doe die auto open, zie je iedereen kijken, huh hij neemt zomaar een Polo mee.
Was wel grappig.

Echt een walhalla aan Polo's daar soms op het terrein. Stonden er toen iets van 25-30.
 
Volkswagen  Polo 6r Highline R-Line DSG Schuifdak  1.4 86pk 
Al die auto's bij Van Beek staan dus op een terrein geparkeerd waar een vriend van mij woont (die gozer is zijn oom volgens mij).
Kwam ik daar pas aan met mijn R-line. Zette ik hem echt tussen alle Polo's.
Paar uur later gingen we met zijn alle naar buiten want we gingen ergens heen, ik doe die auto open, zie je iedereen kijken, huh hij neemt zomaar een Polo mee.
Was wel grappig.

Echt een walhalla aan Polo's daar soms op het terrein. Stonden er toen iets van 25-30.

Ja dat had ik ook met mijn oudje toen ik met hem in gesprek was over de R-Line. De mijne stond tussen de rest, 4tal gastjes heel de tijd kijken en de MAK iguans checken hahah die keken ook ff toen ik weer wegreed met mijn oudje haha.

Mijn vriendin gaat van het weekend haar Up! executive ophalen, maar die hij binnenkort krijgt is dik. Gekste opties ook. Maarja, vriendin lief geeft niks om opties noch velgen...
 
Im liking that alot! Was nog aan het zoeken naar iguan 18'' maar helaas jaren geleden uitverkocht. Wil deze velgen dan maar laten opmaken en cleanen. Bijna geen schade alleen een paar krasjes, pitjes en wat afbladdering. Weet jij nog een goed adresje? Hoorde goeie dingen over velgendokter?


Ik lees over de velgendokter wel goede berichten maar heb zelf geen ervaring met
velg reparaties. Je kunt ook zoeken via Google op: reparatie velgen !
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!