Einddemper met dubbel sierstuk

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een nieuwe einddemper, met de maten van een GT/GTI.
Zelf rijd ik een Polo 6R R-Line, maar ik ga hier de volgende diffuser op monteren;
1712574471105.png

Hier moet dus een nieuwe einddemper voor komen met een dubbel sierstuk o.i.d.
Ik heb nu de middendemper delete gedaan, maar het geluid mag van mij wel iets dieper.

Hebben jullie aanraders voor mij? :)
 
Volkswagen  Polo 6r R-Line  1.2 TSI 140 PK Stage 1 
Weet je zeker dat de diffuser past op je R-line bumper? Destijds bij mijn 6R R-line heb ik heel de bumper vervangen voor een GTI bumper.
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
Kan je er geen WRC uitlaat onder zetten? Komt op dezelfde plek uit met 2 sierstukkies.
Zou inderdaad ook moeten passen. Zelfde geldt voor de GT en GTI uitlaat, echter zijn deze lastig te vinden tot nu toe.
Vandaar dat ik zoekende ben naar mogelijke alternatieven :)
 
Volkswagen  Polo 6r R-Line  1.2 TSI 140 PK Stage 1 
Weet je zeker dat de diffuser past op je R-line bumper? Destijds bij mijn 6R R-line heb ik heel de bumper vervangen voor een GTI bumper.
Nou, 100% zeker weten doe ik het niet haha. Maar heb contact opgenomen met de site die ze levert. En zij vertelden mij dat deze wel past op een R-Line, maar dat dit er niet bij staat i.v.m. de uitsparing voor een GTI uitlaat.

Dus op basis van hun antwoord ga ik er wel vanuit dat dit past haha.
 
Volkswagen  Polo 6r R-Line  1.2 TSI 140 PK Stage 1 
Nou, 100% zeker weten doe ik het niet haha. Maar heb contact opgenomen met de site die ze levert. En zij vertelden mij dat deze wel past op een R-Line, maar dat dit er niet bij staat i.v.m. de uitsparing voor een GTI uitlaat.

Dus op basis van hun antwoord ga ik er wel vanuit dat dit past haha.
Als het goed is moet een GTI diffuser niet passen op een R-line bumper, vandaar ook dat ik heel mijn bumper had vervangen. Weet dit bijna vrij zeker dat het zo is, dus ik ben zeer benieuwd. Maar hoop het voor je want scheelt natuurlijk weer werk ;)
 

Bijlagen

  • IMG_7540.jpeg
    IMG_7540.jpeg
    2 MB · Weergaven: 43
  • IMG_7743.jpeg
    IMG_7743.jpeg
    1.8 MB · Weergaven: 42
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
Als het goed is moet een GTI diffuser niet passen op een R-line bumper, vandaar ook dat ik heel mijn bumper had vervangen. Weet dit bijna vrij zeker dat het zo is, dus ik ben zeer benieuwd. Maar hoop het voor je want scheelt natuurlijk weer werk ;)
Hmm, dat zou wel balen zijn. Dacht dat het een mooie optie zou zijn voor een dubbel sierstuk. Wil namelijk liever niet slijpen in mijn huidige R-Line Diffuser.
 
Volkswagen  Polo 6r R-Line  1.2 TSI 140 PK Stage 1 
Zal bij GB Customs in Almelo zijn denk ik, heb ik ook mijn auto laten chiptunen en middendemper delete gedaan. Maar eerst moet ik even zeker weten dat de mogelijkheid er is een dubbel sierstuk en diffuser op mijn R-Line te plaatsen :)
 
Volkswagen  Polo 6r R-Line  1.2 TSI 140 PK Stage 1 
  • Leuk
Waarderingen: Pepperpolo_a
Als het goed is moet een GTI diffuser niet passen op een R-line bumper, vandaar ook dat ik heel mijn bumper had vervangen. Weet dit bijna vrij zeker dat het zo is, dus ik ben zeer benieuwd. Maar hoop het voor je want scheelt natuurlijk weer werk ;)
Heb inmiddels reactie van Rieger zelf en die geven inderdaad ook aan dat dit niet gaat passen. Helaas verkeerde informatie doorgekregen van één van hun leveranciers in Nederland.

Dus nu misschien toch op zoek naar een GTI achterbumper. Heb je nog tips voor waar te zoeken?:)
 
Volkswagen  Polo 6r R-Line  1.2 TSI 140 PK Stage 1 
Heb inmiddels reactie van Rieger zelf en die geven inderdaad ook aan dat dit niet gaat passen. Helaas verkeerde informatie doorgekregen van één van hun leveranciers in Nederland.

Dus nu misschien toch op zoek naar een GTI achterbumper. Heb je nog tips voor waar te zoeken?:)
Ik heb destijds een bumper gevonden via internet, ik geloof dat het via FZN Parts was. Er zullen genoeg andere websites zijn waar je ook bumpers kunt vinden. Aangezien ik hier niet veel ervaring mee heb, zouden andere forumleden wellicht nog tips kunnen hebben.

De bumper die ik vond was wel in een andere kleur, dus ik heb hem opnieuw laten spuiten door een spuiter die ik persoonlijk ken, en dat voor een goede prijs. Daarnaast heb ik mijn R-line bumper verkocht, dus uiteindelijk hoefde ik niet veel extra geld uit te geven.
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
Ik heb destijds een bumper gevonden via internet, ik geloof dat het via FZN Parts was. Er zullen genoeg andere websites zijn waar je ook bumpers kunt vinden. Aangezien ik hier niet veel ervaring mee heb, zouden andere forumleden wellicht nog tips kunnen hebben.

De bumper die ik vond was wel in een andere kleur, dus ik heb hem opnieuw laten spuiten door een spuiter die ik persoonlijk ken, en dat voor een goede prijs. Daarnaast heb ik mijn R-line bumper verkocht, dus uiteindelijk hoefde ik niet veel extra geld uit te geven.
Ahh thnx voor de info. Denk dat ik die route ook ga volgen :)

Kan is wel groot dat ik toch moet spuiten, zie weinig bumpers in mijn rode kleur verschijnen. Dus we houden het wel rustig in de gaten komende tijd.
 
Volkswagen  Polo 6r R-Line  1.2 TSI 140 PK Stage 1 
Mijn Polo is een 6R, maar ik heb nu een achterbumper van de 6C GTI gemonteerd (vind de achterbumper van de 6C GTI net wat strakker eruitzien dan die van de 6R GTI). Deze heb ik bij Burgonderdelen besteld (geen OEM) en ook laten spuiten.
 
VW Polo  6R  1.2 TSI 
Mijn Polo is een 6R, maar ik heb nu een achterbumper van de 6C GTI gemonteerd (vind de achterbumper van de 6C GTI net wat strakker eruitzien dan die van de 6R GTI). Deze heb ik bij Burgonderdelen besteld (geen OEM) en ook laten spuiten.
Helemaal mee eens. voorkeur gaat ook uit naar een 6C GTI dan. Ik zag de bumper op je voorstelpagina, ziet er strak uit hoor! Heb omtrent spuitwerk bij burgonderdelen beetje verschillende verhalen gehoord. Maar ziet er bij jou goed uit moet ik zeggen.
 
Volkswagen  Polo 6r R-Line  1.2 TSI 140 PK Stage 1 
Ik heb er ook nog 1 liggen van een 6r.
Ligt al 10 jaar in de schuur
Weet alleen niet of die is gaan roesten. Hij ligt in een opslag.
 

Bijlagen

  • IMAG1811.jpg
    IMAG1811.jpg
    924.8 KB · Weergaven: 24
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!